Kifejezetten jól sült el a Nissan és a Dongfeng közös fejlesztésű, tisztán elektromos szedánjának, az N7-nek a piaci bevezetése, mivel a típus egészen jól nyitott az első hónapokban az eladási listákon. Ezt a sikert ismételné meg az N6-tal is a gyártó, ugyanakkor fontos különbség a két autó között, hogy utóbbi konnektoros hibrid hajtáslánccal rendelkezik.
A részleteket egészen mostanáig titkolta a Nissan, de nemrég nyilvánosságra hozták a pontos specifikációt. A rendszer alapját 1,5 literes benzinmotor adja, amelyhez 21,1 kilowattórás nagyfeszültségű akkumulátor társul. Utóbbi a Nissan állítása szerint a kínai CLTC ciklus szerint 180 kilométeres hatótávot tesz lehetővé tisztán elektromos üzemmódban.
Ötféle felszereltségi szinttel kínálják majd Kínában az N6-ot: 180 Air, 180 Pro, 180 Max, 180 Max+ és az abszolút csúcsmodell 170 Max+. A vételárról csupán annyit közöltek, hogy a legolcsóbb verzió 99 900 jüanról indul, vagy forintba átszámítva 4,7 millió forintról. Ezzel szemben a legfelszereltebb kivitel kezdőára kicsivel több mint 6 millió forint.