Nem csak az autóknak, a márkaarculatnak is szüksége van a megújulásra (Forrás: Carscoops.com)
Az új propelleres embléma először a
BMW i4 Concept modellen jelent meg a múlt héten, de akkor még nem lehetett tudni, hogy ez csak a koncepció része, vagy annál többről van szó. A BMW aztán tisztázta a helyzetet: elárulták, hogy az átdolgozott BMW i és BMW M logók után a márkajelzés is megújul, de egyelőre csak az online és offline marketing anyagokon találkozhatunk vele, az autókon még nem.
A bajor márka még inkább szeretné kifejezni ügyfélközpontú megközelítését az új dizájnnal. Az átlátszó háttér is szimbolizálja a BMW nyitottságát és letisztultságát. Egyfajta meghívást is jelent a BMW világába, ami nem csak az autózásról, hanem a mobilitásról, a legújabb technológiákról és az ember-gép kapcsolatról szól.
Minden marketingfelületen az új logó tűnik fel, nem csak az elektromos modelleknél. (Forrás: Carscoops.com)
Minden marketing sallangon túl a BMW megerősítette, hogy az új logót nem fogjuk viszontlátni sem az autókon, sem a kereskedések homlokzatán. Bölcs döntés, mivel elég furán hatna az új logó egy fehér falon vagy motorháztetőn. Ugyanakkor minden rendezvényen és kommunikációs anyagban már az új emblémával találkozhatunk. A teljes arculati megújulás 2021. május 31-ig történik meg, addig még számos helyen a régi propelleres logót fogjuk látni.
Fehér háttérrel nem mutat jól az új logó, nem is kerül még rá az autókra és a kereskedésekre. (Forrás: Carscoops.com)