DODGE CALIBER
Futott kilométer: 33 000 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Kívülről nézve, masszív, férfias jelenség, amit a bunkerszerűen erős karosszéria igazol is - úthibákon, rossz úton egyetlen hang vagy nyisszanás sem hallatszik. A kormány egyáltalán nincs túlszervósítva alaposan rácáfol a sztereotípiákra, én kifejezetten a határozott erővel működő kormányművet szeretem, az elvárásaimnak teljes mértékben megfelel. A legkellemesebb csalódás a futómű, ami egyenértékű az európai konkurenciával, kanyargós úton is könnyen tartható a tempó a személyautókkal is. Hetente kétszer vezetek szerpentines útvonalon, ezen a szakaszon az elmúlt két évben talán ketten előztek meg. A magas üléspozíció és a masszív építés, valamint az úthibákat elnyelő futómű miatt az utazási komfort kimagasló - ideális utazóautó. Az ülések kényelmesek, a váltó és a kormány pozíciója nagyon jó, a kormány fogása, tapintása prémiumos. A beltér - beige színben - otthonos, barátságos - a kárpitok finomak. Szürke beltérrel sokkal kevésbé mutatós. A felhasznált anyagok tapintása azokon a helyeken, amelyeket gyakran megérintünk jó, a többi helyen kopogós, kemény - én mondjuk ritkán kopogtatom a műanyagokat : ), A váltókulissza gumiszoknyája kritikán aluli tapintású. A motor nagyon, dinamikus rugalmas és takarékos. A VW eredetű erőforrás rugalmasabbnak tűnik, mint a családban korábban megfordult Passatban tűnt - talán más a váltó kiosztása, a váltó pontos, kellemes partner. Meglepődve tapasztalom, hogy a khaki metál színű, 17"-os magnézium hatású gyári könnyűfém felnivel felszerelt autómat gyakran körbejárják, ismeretlenek megszólítanak és érdeklődnek iránta. A forgalomban inkább szimpátiát vált ki , mint ellenérzést. A márka hátterével eddig meg vagyok elégedve, az ár / érték arány kiváló. Szomorú hír, hogy a márka forgalmazását nem folytatják Európában - ez nyilván a használtkénti eladást negatívan befolyásolja, annak ellenére, hogy a JEEP hálózat az alkatrész és szervízellátást biztosítja a jövőben is. Szívesen cseréltem volna az autómat a következő generációs Caliberre, főleg ha a dieselt is lehetne összkerékhajtással is rendelni - valamint bíztam volna abban is, hogy a csomagtartó nagyobb lesz az új modellnél. Javítás : 1 db vákumszelep (garancia) Fpogyasztás : 40 % város 30 % országút 30% autópálya : 7 l
Használó
Születési éve: 1971
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.5 liter
Fogyasztás országúton: 6 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Egy vákumszelep csere gyorsan, garanciában megoldották.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem