DODGE CALIBER

Futott kilométer: 33 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Kívülről nézve, masszív, férfias jelenség, amit a bunkerszerűen erős karosszéria igazol is - úthibákon, rossz úton egyetlen hang vagy nyisszanás sem hallatszik. A kormány egyáltalán nincs túlszervósítva alaposan rácáfol a sztereotípiákra, én kifejezetten a határozott erővel működő kormányművet szeretem, az elvárásaimnak teljes mértékben megfelel. A legkellemesebb csalódás a futómű, ami egyenértékű az európai konkurenciával, kanyargós úton is könnyen tartható a tempó a személyautókkal is. Hetente kétszer vezetek szerpentines útvonalon, ezen a szakaszon az elmúlt két évben talán ketten előztek meg. A magas üléspozíció és a masszív építés, valamint az úthibákat elnyelő futómű miatt az utazási komfort kimagasló - ideális utazóautó. Az ülések kényelmesek, a váltó és a kormány pozíciója nagyon jó, a kormány fogása, tapintása prémiumos. A beltér - beige színben - otthonos, barátságos - a kárpitok finomak. Szürke beltérrel sokkal kevésbé mutatós. A felhasznált anyagok tapintása azokon a helyeken, amelyeket gyakran megérintünk jó, a többi helyen kopogós, kemény - én mondjuk ritkán kopogtatom a műanyagokat : ), A váltókulissza gumiszoknyája kritikán aluli tapintású. A motor nagyon, dinamikus rugalmas és takarékos. A VW eredetű erőforrás rugalmasabbnak tűnik, mint a családban korábban megfordult Passatban tűnt - talán más a váltó kiosztása, a váltó pontos, kellemes partner. Meglepődve tapasztalom, hogy a khaki metál színű, 17"-os magnézium hatású gyári könnyűfém felnivel felszerelt autómat gyakran körbejárják, ismeretlenek megszólítanak és érdeklődnek iránta. A forgalomban inkább szimpátiát vált ki , mint ellenérzést. A márka hátterével eddig meg vagyok elégedve, az ár / érték arány kiváló. Szomorú hír, hogy a márka forgalmazását nem folytatják Európában - ez nyilván a használtkénti eladást negatívan befolyásolja, annak ellenére, hogy a JEEP hálózat az alkatrész és szervízellátást biztosítja a jövőben is. Szívesen cseréltem volna az autómat a következő generációs Caliberre, főleg ha a dieselt is lehetne összkerékhajtással is rendelni - valamint bíztam volna abban is, hogy a csomagtartó nagyobb lesz az új modellnél. Javítás : 1 db vákumszelep (garancia) Fpogyasztás : 40 % város 30 % országút 30% autópálya : 7 l

Használó

Születési éve: 1971

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: Egy vákumszelep csere gyorsan, garanciában megoldották.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem