MAZDA 6

Futott kilométer: 191 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nem bántam volna, ha a kéttömegű lendkerék ára nem éri el a 350.000ft-ot, és a motorolaj szint 10.000 Km alatt nem nő a duplájára, de a szerelő szerint,ha 3 ezrenként cserélek olajat,ez fel sem tűnik, egyébként ez a befecskendezők hibája, amit darabonként 150.000ft-ért ki is lehetne cserélni. Ez összesen 600.000 ft, szemben az autó 2 millió 300 000 ft-os eladhatósági árával. Egyébként az autó nagyon jól húz, mikor a koromrészecske szűrő nem tömődik el, viszont előnye, hogy ez is cserélhető alkatrész, mindössze 450 ezer forintért. Ha összeadjuk ennek a pár darab alkatrésznek az árát, láthatjuk, hogy szinte ingyen kapjuk az autót ezen drága alkatrészek mellé. Ez az autó egy tökéletes családi autó, nagy, kényelmes, biztonságos, gazdaságos a fogyasztása és, ha mind e mellé a családi kassza felduzzad, örömmel ürítheted a négykerekű kedvenc gyógyítására! Egyébként nagyon szeretjük, mert nem szeplőtlen, az alját rengeteg pici barna rozsdafolt díszíti, de a szerelő szerint, ez japán tulajdonság, hisz ezt nem a szamuráj kard anyagából gyártják. Egyébként a barátaim irigyelnek a szép autómért, amire büszke vagyok, mindenkinek elmondom, hogy ez egy tökéletes autó és a mi kettőnk kis titkát megtartottam magamnak, ez idáig. Ha valakit érdekel eredeti befecskendezőkkel és teljesítmény visszafogó részecskeszűrővel (egyébként azóta városban egy literrel csökkent a fogyasztás) örömmel és bátran ajánlom megvételre! Ígérem nem fog benne csalódni!

Használó

Születési éve: 1979

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: Nem bántam volna, ha a kéttömegű lendkerék ára nem éri el a 350.000ft-ot, és a motorolaj szint 10.000 Km alatt nem nő a duplájára, de a szerelő szerint,ha 3 ezrenként cserélek olajat,ez fel sem tűnik, egyébként ez a befecskendezők hibája, amit darabonként 150.000ft-ért ki is lehetne cserélni. Ez összesen 600.000 ft, szemben az autó 2 millió 300 000 ft-os eladhatósági árával. Egyébként az autó nagyon jól húz, mikor a koromrészecske szűrő nem tömődik el, viszont előnye, hogy ez is cserélhető alkatrész, mindössze 450 ezer forintért. Ha összeadjuk ennek a pár darab alkatrésznek az árát, láthatjuk, hogy szinte ingyen kapjuk az autót ezen drága alkatrészek mellé. Ez az autó egy tökéletes családi autó, nagy, kényelmes, biztonságos, gazdaságos a fogyasztása és, ha mind e mellé a családi kassza felduzzad, örömmel ürítheted a négykerekű kedvenc gyógyítására! Egyébként nagyon szeretjük, mert nem szeplőtlen, az alját rengeteg pici barna rozsdafolt díszíti, de a szerelő szerint, ez japán tulajdonság, hisz ezt nem a szamuráj kard anyagából gyártják. Egyébként a barátaim irigyelnek a szép autómért, amire büszke vagyok, mindenkinek elmondom, hogy ez egy tökéletes autó és a mi kettőnk kis titkát megtartottam magamnak, ez idáig. Ha valakit érdekel eredeti befecskendezőkkel és teljesítmény visszafogó részecskeszűrővel (egyébként azóta városban egy literrel csökkent a fogyasztás) örömmel és bátran ajánlom megvételre! Ígérem nem fog benne csalódni! 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 370000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem