Nehogy azt higgyük, hogy a Turbo és a Turbo S bemutatása után nincs több nagyágyúja a Porschének. A zuffenhauseniek tartogatnak néhány erőgépet még a tarsolyban.
Bár Uwe Gemballa tuningmester már három éve nincs közöttünk, a nevével fémjelzett műhely ontja az izgalmas Porschékat. A németek a későn érkező tavaszt egy szép kabrióval köszöntötték.
Jövőre jön a mostani Porsche 911 legizmosabb verziója, teljesítménye 500 lóerő feletti lesz, de váltója a legfrissebb nyilatkozatok szerint csakis robotizált lehet majd.
Újabb büntető sebességszörnyet épített a 9ff, a GT9 Vmaxot 4,2 literes biturbó boxermotor hajtja 1400 lóerővel, álló helyzetből 13 másodperc alatt éri el a 300 km/h-t.
Versenypálya közelében nem nehéz nyereséges töltőállomást üzemeltetni, de ezen a Nürburgring közeli kúton még az ablakmosó is élvezkedik. Tankoló szupergépek egymás hegyén hátán.