Manapság szinte minden gyártó sportos álcába öltözteti a legjobban extrázott modelleket, nincs ezzel másképp a Toyota sem. A legtöbb felhasználónak azonban sokkal fontosabb, hogy milyen technika és praktikum lapul a vadabb vonalak és a nagy felnik mögött.
Szűkmarkúan méri bizonyos GR modelljeit a Toyota, hiába a vastag pénztárca, gyorsaság és szerencse is kell ahhoz, hogy átadják egy limitált modell kulcsait.
A kék szín minden sportautónak jól áll, erre pedig a GR Corolla Circuit Edition sem cáfol rá. A 18 colos BBS felnik még inkább megadják az autó hangulatát, az ízléses hátsó légterelőről nem is beszélve. Te vinnéd?
Jelentős változás érte a japán márka rajongóit, szívómotor már csak a szedán Corollához kérhető, de mi lesz azokkal, akik a hibridet nem tudják, vagy nem akarják megfizetni? Nos, nem járnak rosszul.
Sajnos számos emberrel megtörténhet, hogy például parkoláskor a pedálok összekeverésével, a gázpedál akaratlan érintésével kisebb vagy akár súlyos balesetet okoz. Ilyesfajta hibák ellen véd a Toyota legújabb biztonsági rendszere!