AUDI A6 Avant 2.5 TDI 1998 - 242 000 km

Használói vélemények

Az értékel autó

Évjárat
1998.
Típus
AUDI A6 Avant 2.5 TDI
Felszereltség
Blokkolásgátló [ABS], Kipufogógáz-visszavezetés, Fedélzeti számítógép, Vezető-, utasoldali- és oldallégzsák, Vezető-, utasoldali- és 4 db oldallégzsák, Színezett üvegezés, Riasztóberendezés, Fordulatszámmérő, Kipörgésgátló [ASR], Könnyűfém keréktárcsák [5 db], Elektromos ablakemelők [4 db], Mechanikus sebességváltó, 6-fokozatú, Ködfényszórók elől [2 db], Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés, Katalizátor, Automata légkondícionáló berendezés [1 db], Fejtámlák [5 db], Rádió-magnó, Hátsó ülés, osztható, Elektromosan állítható, fűthető külső visszapillantó tükrök [2 db], Szervokormánymű, Differenciálzár, Külső hőmérsékletmérő, Indításblokkolás, Központizár
Futott km most (vagy eladáskor)
242 000 km
Vezetett km
115 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Nem lenne rossz autó ha rendszeresen javították volna. Kényelmes biztonságos erős jó fogyasztással. Vásárlás után ajánlatos adagolót & hengerfejeket bevizsgáltatni későbbi szívások elkerülése végett(ha az autó nehezen indul de utána tökéletesen megy akkor az adagoló előtöltés tengelye kopott és cserére szorul ez biztos tapasztalat!)

Használó

Születési éve
1980.
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
átlagos
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
megfelelő

Költség

Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
7 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
13 alkalom, ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása
az autóm előző tulajdonosai a karbantartást leszarták, ezért minden nálam romlott el sajnosLerobbanás oka: motor 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Leírás: adagoló hiba miatt az indulás nehézkes, néha sikertelen, javítás után minden ok
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Nincs kiemelt meghibásodás.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Nőtt az üzemanyag-fogyasztás hazánkban

Mind több üzemanyagot autózunk el

2 órája – Autósvilág hírei

Nem csak az autópiac, az üzemanyag-fogyasztás is nőtt hazánkban az első negyedévben.


Újabb Toyota-visszahívás, és ami mögötte van

Na most akkor jó ez a sok Toyota-visszahívás?

5 órája – Sztori

Újfent egy rakás autót érintő visszahívást jelentett be a Toyota, hát adja magát a kérdés: ez azért van, mert egyre rosszabb a minőségük?


Kínában lép színre először a kompakt SUV Citroën DS 6WR

Elsőként Kínának készül a Citroën DS 6WR

16 órája – Autósvilág hírei

Ez már nem koncepció, a Pekingi Autószalonon debütáló Citroën DS 6WR az év végétől Kínában már kapható lesz.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A6 Avant 3.0 V6 TDI DPF quattro S-tronic

AUDI A6 Avant 3.0 V6 T...

Ár: 14.900.000 Ft

Évjárat: 2012 / 12

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A6 2.7 TDI DPF multitronic LED-NAVI

AUDI A6 2.7 TDI DPF mu...

Ár: 5.300.000 Ft

Évjárat: 2010 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A6 2.0

AUDI A6 2.0

Ár: 690.000 Ft

Évjárat: 1995 / 5

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

AUDI A6 1.8 T quattro

AUDI A6 1.8 T quattro

Ár: 950.000 Ft

Évjárat: 1998 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

AUDI A6 2.5 TDI Tiptronic

AUDI A6 2.5 TDI Tiptronic

Ár: 890.000 Ft

Évjárat: 2000 / 12

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó