FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF 2007 - 59 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2007
Típus
FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF
Felszereltség
Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtérben rakományrögzítő pontok; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromos ablakemelők elöl-hátul, központizár; ESP [elektronikus menetstabilizáló] + ASR [kipörgésgátló]; Fejtámla hátul [3. fejtámla középen]; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kesztyűtartó: hűtött; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök és kilincsek a karosszéria színében; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD MP3 + 6 hangszóró + kormányoszlopról vezérelhető rádió; Részecskeszűrő; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler hátul fényezett; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ülések: komfortülések elöl; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
59 000 km
Vezetett km
5 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Tetszett:pontos,jól kapcsolható váltó,nagyon dinamikus ehhez képest elfogadható fogyasztású motor,az áráért cserébe sok extra,igényesen kialakított belső tér. Nem tetszett:a belső tér túl sötét színei,kevés pakolóhely,nincs pótkerék,

Használó

Születési éve
1965
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
6.5 l
Fogyasztás országúton
5.8 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Az Opel Mokka is kapható lesz az 1.6 CDTI motorral

Végre jön, amire vágytunk: Opel Mokka 1.6 CDTI

3 perce – Autósvilág hírei

Itt van amire vártunk. Az Opel már a Párizsi Autószalon előtt bejelentette, lecseréli kisebbik SUV-ja motorját.


Még takarékosabb 5-ös BMW

BMW 520d továbbfejlesztve: 4,1 l/100 km

3 órája – Autósvilág hírei

Erősebbek és persze takarékosabbak is lettek az 5-ös BMW 4 hengeres alapdízelei.


Milliószámra futnak autók hazai fejlesztésű kormányművel

Magyar kormány német prémiumautókban

6 órája – Sztori

Magyar mérnökcsapat fejleszti a ThyssenKrupp kormányműveit Budapesten. Bepillanthattunk a munkájukba, érdekességeket vezethettünk.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD FOCUS 2.5 turbo ST

FORD FOCUS 2.5 turbo ST

Ár: 2.380.000 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 2.0 Trend

FORD FOCUS 2.0 Trend

Ár: 249.000 Ft

Évjárat: 2001 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.4 Trend 1 ÉV GARANCIA!

FORD FOCUS 1.4 Trend 1...

Ár: 1.299.000 Ft

Évjárat: 2005 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.6 Fresh Mo-i!Digit-Klíma!Szervizkönyv!

FORD FOCUS 1.6 Fresh M...

Ár: 1.890.000 Ft

Évjárat: 2008 / 2

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 2.0 Ecoboost ST3 730 km!!! 5 év GARANCIA

FORD FOCUS 2.0 Ecoboos...

Ár: 7.130.000 Ft

Évjárat: 2014 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó