FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF 2007 - 59 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2007
Típus
FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF
Felszereltség
Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtérben rakományrögzítő pontok; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromos ablakemelők elöl-hátul, központizár; ESP [elektronikus menetstabilizáló] + ASR [kipörgésgátló]; Fejtámla hátul [3. fejtámla középen]; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kesztyűtartó: hűtött; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök és kilincsek a karosszéria színében; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD MP3 + 6 hangszóró + kormányoszlopról vezérelhető rádió; Részecskeszűrő; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler hátul fényezett; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ülések: komfortülések elöl; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
59 000 km
Vezetett km
5 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Tetszett:pontos,jól kapcsolható váltó,nagyon dinamikus ehhez képest elfogadható fogyasztású motor,az áráért cserébe sok extra,igényesen kialakított belső tér. Nem tetszett:a belső tér túl sötét színei,kevés pakolóhely,nincs pótkerék,

Használó

Születési éve
1965
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
6.5 l
Fogyasztás országúton
5.8 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Brutális, 1,4 millió forintos kedvezménnyel debütált itthon a SEAT Leon X-Perience

Terepen a legnépszerűbb SEAT, itthon a Leon X-Perience

2 órája – Újdonság

Már itthon is kapható a SEAT Leon X-Perience mindenképp összkerékhajtású terepkombi. Csakis izmos, benzines és dízel turbómotorokkal kínálják.


Ezúttal nem dobták el a 330-cal száguldó Lambó Huracánt

Ismét 330 km/h-val száguldott egy Lamborghini Huracán Videó

12 órája – Sztori

Nem itthon történt, cserébe nem is dobták el azt a Lamborghini Huracánt, amely többször is 330 km/h-val tépett a német autópályán.


A gyár leleplezte a Mercedes-AMG GT FIA GT3 sorozatba szánt verzióját

A kategória legszebbje? Bemutatták a Mercedes-AMG GT3-at

15 órája – Autósvilág hírei

A FIA GT3 kategória specifikációinak megfelelően kifejlesztett AMG GT-vel csapat a Mercedes a pályaautó sorozatban.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Hyundai i20 1.25i (HP) teszt

Nemzetközi menetjegy - Hyundai i20 teszt

A Hyundai az i20-assal is megmutatta, hogy tudnak európai ízlésre hangolt autót csinálni, ha akarnak. Végre akarnak. Veszélyben a Kia?


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel járt nálunk a megújult Ford Focus. Csoda, hogy bejött?


Opel Corsa E 1.0 Turbo Cosmo teszt

Mosolyt fakaszt? Opel Corsa E 1.0 Turbo teszt

Ötajtósként, legerősebb szentgotthárdi motorjával járt teszten a vadonatúj Opel Corsa E. Mosolygós az arca, de vajon vezetni is öröm?

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD FOCUS 1.6 Trend

FORD FOCUS 1.6 Trend

Ár: 765.000 Ft

Évjárat: 2002 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.6 Comfort

FORD FOCUS 1.6 Comfort

Ár: 1.350.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.0 GTDi EcoBoost Trend

FORD FOCUS 1.0 GTDi Ec...

Ár: 4.390.000 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.6 TDCi Trend Plus MO-i .első tulajtól!Bruttó ár!

FORD FOCUS 1.6 TDCi Tr...

Ár: 2.589.000 Ft

Évjárat: 2011 / 7

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.6 TDCi Fresh Magyaro.i KmGarancia

FORD FOCUS 1.6 TDCi Fr...

Ár: 1.990.000 Ft

Évjárat: 2010 / 7

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó