FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF 2007 - 59 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2007
Típus
FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF
Felszereltség
Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtérben rakományrögzítő pontok; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromos ablakemelők elöl-hátul, központizár; ESP [elektronikus menetstabilizáló] + ASR [kipörgésgátló]; Fejtámla hátul [3. fejtámla középen]; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kesztyűtartó: hűtött; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök és kilincsek a karosszéria színében; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD MP3 + 6 hangszóró + kormányoszlopról vezérelhető rádió; Részecskeszűrő; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler hátul fényezett; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ülések: komfortülések elöl; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
59 000 km
Vezetett km
5 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Tetszett:pontos,jól kapcsolható váltó,nagyon dinamikus ehhez képest elfogadható fogyasztású motor,az áráért cserébe sok extra,igényesen kialakított belső tér. Nem tetszett:a belső tér túl sötét színei,kevés pakolóhely,nincs pótkerék,

Használó

Születési éve
1965
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
6.5 l
Fogyasztás országúton
5.8 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Villámpróba: hibrid és elektromos Mercedesek

Komoly dózis: elektromos B, hibrid C és S - mindez Merciből

54 perce – Újdonság

A Mercedes nem csak napjainkban, de a jövőben is szeretne autókat eladni, meg is mutatta legújabb hibrid és elektromos autóit.


Bolondok napi sport-kisbuszt csinált a Mercedes-AMG a Sprinterből

Itt a Mercedes áprilisi tréfája: az 510 lovas, V8-as Sprinter

11 órája – Autósvilág hírei

Kéne egy V8-as kisbusz és jobban menne a munka, csak a tachográf, meg az utasok ki ne akadjanak! Csillagos tréfa bolondok napjára.


Hízik az újautók piaca, kedvenc az Opel és a Skoda Octavia

Márciusban is nőtt az autópiac

13 órája – Autósvilág hírei

Bár a februári piacbővülés nem ismétlődött márciusban a járműpiacon, a számok továbbra is emelkednek.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Mercedes-Benz CLS 220 BlueTEC teszt

A dizájnerek kedvence - Mercedes CLS teszt

Elődjét a cég fődizájnere stílusikonnak tekinti, ehhez képest ma "olcsó" alapváltozatban is kapható. Így felszerelve viszont már 23 millió.


Opel Vivaro Tour 1.6 BiTurbo CDTI teszt

Nagy arc, kicsi motor - jó kombináció? Opel Vivaro Tour teszt

Ezúttal személyszállító, Tour kivitelével és biturbó csúcsdízelével járt nálunk az új Opel Vivaro. Sok-sok szerepben remekül szolgálhat.


Kia Soul EV teszt

Csomagpolitikában erős - teszten a Kia Soul EV

Semmiben sem nagyon erős, van amiben nem is erős a Kia Soul EV, az emissziómentes és vagány kisautó összességében mégis egy jó ajánlat.

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD FOCUS 1.8 TDCi Ghia Kombi

FORD FOCUS 1.8 TDCi Gh...

Ár: 749.000 Ft

Évjárat: 2001 / 8

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.6 Trend Plus Mo-i.1.tul.D.KLIMA.ABS.ÜLÉSFŰT

FORD FOCUS 1.6 Trend P...

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.4 Ambiente Klimás 1st Edition!

FORD FOCUS 1.4 Ambient...

Ár: 399.000 Ft

Évjárat: 1999

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.6 TDCi Fresh MAGYAR-VEZETETT SZERVÍZKÖNYV

FORD FOCUS 1.6 TDCi Fr...

Ár: 1.879.000 Ft

Évjárat: 2010 / 7

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.8Di Ambiente

FORD FOCUS 1.8Di Ambiente

Ár: 590.000 Ft

Évjárat: 1999 / 2

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó