FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF 2007 - 59 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2007
Típus
FORD Focus 1.6 TDCi Ghia DPF
Felszereltség
Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtérben rakományrögzítő pontok; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromos ablakemelők elöl-hátul, központizár; ESP [elektronikus menetstabilizáló] + ASR [kipörgésgátló]; Fejtámla hátul [3. fejtámla középen]; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: szövet; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kesztyűtartó: hűtött; Kormánykerék: bőr + bőrbevonatú sebességváltókar; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Külső visszapillantó tükrök és kilincsek a karosszéria színében; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD MP3 + 6 hangszóró + kormányoszlopról vezérelhető rádió; Részecskeszűrő; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Spoiler hátul fényezett; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Ülések: komfortülések elöl; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
59 000 km
Vezetett km
5 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Tetszett:pontos,jól kapcsolható váltó,nagyon dinamikus ehhez képest elfogadható fogyasztású motor,az áráért cserébe sok extra,igényesen kialakított belső tér. Nem tetszett:a belső tér túl sötét színei,kevés pakolóhely,nincs pótkerék,

Használó

Születési éve
1965
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Város
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
6.5 l
Fogyasztás országúton
5.8 l

Megbízhatóság

Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Reklámjával a Tesla vevőit szólítja meg a Nissan

Fricska a Teslának a Nissantól

22 perce – Autósvilág hírei

Miért várnál, ha már ma is teljesen elektromos Nissan Leafet vezethetsz? - teszi fel a kérdést a Nissan.


Már közúti tesztjeit futja a BMW X3 M

Kémfotókon a csúcs BMW X3

3 órája – Autósvilág hírei

Nem kérdés tovább, hogy a nagytesók után a BMW X3 is megkapja a csúcs M-es változatot. A prototípusok már szelik a tesztkilométereket.


Trükkös és egyben ötletes zebra könnyítheti a gyalogosok dolgát

Egy zebra, ami előtt mindenki meg fog állni

6 órája – Autósvilág hírei

Érdekes ötlettel állt elő két művésznő, akik egyedi festésű gyalogátkelőhelyet készítettek. Ez előtt biztos, hogy minden autós megáll majd.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Ford S-MAX 2.0 TDCi 180 LE AWD PowerShift Automata teszt

És ebből még Vignale is van! Ford S-MAX teszt

A Ford csendesen, de egészen prémium minőségűre gyúrta a korábban is a kategória legsportosabbjának számító S-MAX egyterűjét. Egy baja persze van.


DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.

Még több teszt

Használtautó.hu

FORD FOCUS 1.8 Di Ambiente

FORD FOCUS 1.8 Di Ambi...

Ár: 370.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.6 Trend

FORD FOCUS 1.6 Trend

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2009 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.8 Ghia 179e km.Nagyon szép!

FORD FOCUS 1.8 Ghia 17...

Ár: 499.000 Ft

Évjárat: 1999 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

FORD FOCUS 1.6 TDCi Trend Facelift!!!

FORD FOCUS 1.6 TDCi Tr...

Ár: 1.249.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

FORD FOCUS 1.6 16V. MO-i. 1 tulaj

FORD FOCUS 1.6 16V. MO...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó