MAZDA Mazda 6 1.8 TE 2003 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2003
Típus
MAZDA Mazda 6 1.8 TE
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Műszerfal: kevlár borítású; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó + 4 hangszóró; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
45 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Az autó teljes megjelenése, vonalvezetése csodálatos. Elő látásra beleszerettem. A belső kialakítása igényes, komfortos. A vezetési élmény szerintem kimagasló, úgy fekszi az utat mintha oda ragasztották vola. Keményen lehet vele kanyarodni. A modell talán egyetlen hibája az 1,8l-es benzin motor. Lehetett volna még pár pacit bele zsúfolni. Ez a hiányosság a gyorsuálnál érezhető leginkább.

Használó

Születési éve
1969
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
6.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Leírás: SOH NEM HAGYOTT CSERBEN!!!
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 16000 Ft. Leírás: Elkoptak a fékbetétek :)
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Életét vesztette az egyik navigátor a hétvégi Eger Rallyen

Halálos balesettel végződött az Eger Rallye

43 perce – Autósvilág hírei

Hétvégén vette kezdetét az Országos Rallye Bajnokság Egerben. Az utolsó gyorsaságin a 289-es rajtszámú Varga Csaba - Szabó Attila páros navigátora életét vesztette.


Nyerj jegyet a Gyorsulási Verseny Országos Bajnokság első futamára

Jövő hétvégén startol a gyorsulási OB a Kiskunlacházi Reptéren

4 órája – Autósvilág hírei

Évadnyitó Honda találkozóval közös hétvégén, a Kiskunlacházi Repülőtéren veszi kezdetét a Gyorsulási Verseny Országos Bajnokság.


Még meg sem jelent, máris rendőrautóval ütközött a következő generációs 7-es BMW

Álcázott 7-es BMW borított rendőrautót

6 órája – Autósvilág hírei

Péntek este Stuttgartban történt a baleset, amely során egy álcázott 7-es BMW prototípus összeütközött egy rendőrségi Mercedes Sprinterrel.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Opel Vivaro Tour 1.6 BiTurbo CDTI teszt

Nagy arc, kicsi motor - jó kombináció? Opel Vivaro Tour teszt

Ezúttal személyszállító, Tour kivitelével és biturbó csúcsdízelével járt nálunk az új Opel Vivaro. Sok-sok szerepben remekül szolgálhat.


Kia Soul EV teszt

Csomagpolitikában erős - teszten a Kia Soul EV

Semmiben sem nagyon erős, van amiben nem is erős a Kia Soul EV, az emissziómentes és vagány kisautó összességében mégis egy jó ajánlat.


Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA 6 Sport 1.8 CE SÉRÜLÉSMENTES! NAGYON extrás!

MAZDA 6 Sport 1.8 CE S...

Ár: 1.349.900 Ft

Évjárat: 2003 / 4

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE

MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE

Ár: 1.050.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 2.0 CD TE

MAZDA 6 2.0 CD TE

Ár: 1.260.000 Ft

Évjárat: 2004 / 9

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.0 CD Plusline 1 Tulaj. Szervizkönyv!

MAZDA 6 Sport 2.0 CD P...

Ár: 1.889.000 Ft

Évjárat: 2007 / 8

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 1.8 CE Tempomat-világos belső!

MAZDA 6 Sport 1.8 CE T...

Ár: 1.178.000 Ft

Évjárat: 2003 / 9

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

Még több autó