MAZDA Mazda 6 1.8 TE 2003 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2003
Típus
MAZDA Mazda 6 1.8 TE
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Műszerfal: kevlár borítású; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó + 4 hangszóró; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
45 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Az autó teljes megjelenése, vonalvezetése csodálatos. Elő látásra beleszerettem. A belső kialakítása igényes, komfortos. A vezetési élmény szerintem kimagasló, úgy fekszi az utat mintha oda ragasztották vola. Keményen lehet vele kanyarodni. A modell talán egyetlen hibája az 1,8l-es benzin motor. Lehetett volna még pár pacit bele zsúfolni. Ez a hiányosság a gyorsuálnál érezhető leginkább.

Használó

Születési éve
1969
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
6.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Leírás: SOH NEM HAGYOTT CSERBEN!!!
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 16000 Ft. Leírás: Elkoptak a fékbetétek :)
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Audi R10: Le Mans a mindennapokban

Ezer lóerős Audi az utcára?

39 perce – Autósvilág hírei

Két év múlva akár 1000 lóerős Audit is lehet majd vásárolni a boltban.


Szeptemberben is folytatódott az autópiac növekedése

Octavia, Swift, Focus - szeptember legkelendőbb autói voltak

3 órája – Autósvilág hírei

Az augusztusi piacbővülésnél jelentősebb mértékben nőtt tovább szeptemberben az autópiac. Az év és a hó slágermodellje a Skoda Octavia.


Kia Rio facelift: premier Párizsban

Odakarmol a Kia Rio

6 órája – Autósvilág hírei

Megfiatalodott a Kia Rio. A koreaiak frissített kisautója a Párizsi Autószalonon debütál.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Citroën C5 Cross Tourer HDi 200 Automata teszt

Terepkombi másként - Citroën C5 Cross Tourer teszt

Sok mindent lehet mondani a Citroënről, de azt nem, hogy tucatmodelleket gyártana. A C5 Cross Tourer is sajátos megközelítésű terepkombi.


Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Na, ez tényleg sporthibrid. Infiniti Q50S Hybrid AWD teszt

Érdekes egy szerzet az Infiniti Q50, pláne, hogy hibrid. Na de milyen, hiszen elrejtettek benne egy Nissan 370Z-t!


Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA 6 Sport 2.0 TE Plus MAGYARORSZÁGI! SZERVÍZKÖNYVES!

MAZDA 6 Sport 2.0 TE P...

Ár: 4.499.000 Ft

Évjárat: 2010 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 6 2.0i Revolution 9500 km

MAZDA 6 2.0i Revolutio...

Ár: 7.690.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE

MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE

Ár: 1.849.000 Ft

Évjárat: 2006 / 10

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 2.2 CD GTA

MAZDA 6 2.2 CD GTA

Ár: 4.255.000 Ft

Évjárat: 2010 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.0 CDH TE ALUFELNI VONÓHOROG TEMPOMAT

MAZDA 6 Sport 2.0 CDH...

Ár: 1.299.000 Ft

Évjárat: 2002 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó