MAZDA Mazda 6 1.8 TE 2003 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2003
Típus
MAZDA Mazda 6 1.8 TE
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Műszerfal: kevlár borítású; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó + 4 hangszóró; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
45 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Az autó teljes megjelenése, vonalvezetése csodálatos. Elő látásra beleszerettem. A belső kialakítása igényes, komfortos. A vezetési élmény szerintem kimagasló, úgy fekszi az utat mintha oda ragasztották vola. Keményen lehet vele kanyarodni. A modell talán egyetlen hibája az 1,8l-es benzin motor. Lehetett volna még pár pacit bele zsúfolni. Ez a hiányosság a gyorsuálnál érezhető leginkább.

Használó

Születési éve
1969
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
6.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Leírás: SOH NEM HAGYOTT CSERBEN!!!
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 16000 Ft. Leírás: Elkoptak a fékbetétek :)
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Programajánló: május 7-én és 8-án ingyenes Retropartyzánok autós rendezvény Pécsen

A Retropartyzánok idén Pécsre mennek Videó

12 perce – Sztori

A főváros helyett idén Pécsen rendezik meg a negyedik Retropratyzánokat. Ideális ingyenes autós program és kirándulási hely a hétvégére.


Nissan Kicks - ha hiányozna még egy crossover

Egy Nissan, ami a Suzuki Vitarát is megszorongathatná

3 órája – Autósvilág hírei

Méretben a Juke fölé és a Qashqai alá pozicionálva mutatta be legújabb crossoverét a Nissan. A Kicks nem biztos, hogy Európában is kapható lesz.


Amedeo Felisa lemondott az olasz gyár elnöki posztjáról

Sergio Marchionne a Ferrari új vezére

6 órája – Sztori

Nem elég, hogy független lett a legendás Ferrari gyár, vezetősége is változásokon megy át. Az FCA vezérigazgatója, már a Ferrarié is.


Friss tesztek

Kia Optima 1.7 VGT DCT teszt

Optimális választás? Kia Optima teszt

Mire képes a Kia nagyméretű limuzinja a 140 lóerős 1.7-es dízellel és hétgangos duplakuplungos váltóval? Mit kapunk a 10,6 milliós fullextrás változattól? Megnéztük!


Ford S-MAX 2.0 TDCi 180 LE AWD PowerShift Automata teszt

És ebből még Vignale is van! Ford S-MAX teszt

A Ford csendesen, de egészen prémium minőségűre gyúrta a korábban is a kategória legsportosabbjának számító S-MAX egyterűjét. Egy baja persze van.


DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA 6 Sport 2.2 CD GTA

MAZDA 6 Sport 2.2 CD GTA

Ár: 3.100.000 Ft

Évjárat: 2011 / 1

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 2.0 CDH TE

MAZDA 6 2.0 CDH TE

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.0 CDH Business EL.FŰTHETŐ BŐR.XENON.HIBÁTLAN!

MAZDA 6 Sport 2.0 CDH...

Ár: 1.400.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.0 CD GTA FRISS MŰSZAKI!!!

MAZDA 6 Sport 2.0 CD G...

Ár: 2.290.000 Ft

Évjárat: 2008 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.0 CD CE Névre Írva!!!

MAZDA 6 Sport 2.0 CD C...

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2003 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó