MAZDA Mazda 6 1.8 TE 2003 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2003
Típus
MAZDA Mazda 6 1.8 TE
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Műszerfal: kevlár borítású; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó + 4 hangszóró; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
45 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Az autó teljes megjelenése, vonalvezetése csodálatos. Elő látásra beleszerettem. A belső kialakítása igényes, komfortos. A vezetési élmény szerintem kimagasló, úgy fekszi az utat mintha oda ragasztották vola. Keményen lehet vele kanyarodni. A modell talán egyetlen hibája az 1,8l-es benzin motor. Lehetett volna még pár pacit bele zsúfolni. Ez a hiányosság a gyorsuálnál érezhető leginkább.

Használó

Születési éve
1969
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
6.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Leírás: SOH NEM HAGYOTT CSERBEN!!!
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 16000 Ft. Leírás: Elkoptak a fékbetétek :)
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A Jaguar-Land Rover új motorgyárat avatott Angliában

A királynő áldásával nyitotta meg új motorgyárát a Jaguar Videó

15 órája – Autósvilág hírei

A Jaguar dübörög. Elsősorban magához képest. A Jaguar és a Land Rover szépen magára talált, ennek eredménye az új motorgyár.


20 éves az Audi A4-es

20 éves az eddigi legsikeresebb Audi, az A4-es

18 órája – Autósvilág hírei

A 80-ast váltó A4-es nagyon nagy durranás volt 20 éve, a jövőre bemutatkozó ötödiket is annak ígérik. Közben elfogyott belőlük hatmillió.


A guminyomásszenzor kötelező, a téli gumi erősen ajánlott

Holnaptól kötelező a guminyomás-szenzor az új autóknál

22 órája – Autósvilág hírei

A téli gumi még mindig nem előírás, de erősen ajánlott, a guminyomás-szenzor pedig november 1-től minden új autónál kötelező tétel.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech teszt

Nem az, aminek látszik - Peugeot 308 SW 1.2 PureTech teszt

Háromhengeres turbós benzinessel is nagyon meggyőző a Peugeot 308 SW. Ezzel kérném, meg a hozzá opciós automata váltóval.


BMW i3 teszt

BMW, amivel mindenki szeretni fog! BMW i3 teszt Videó

Emissziómentes, de nagyon megy. Finoman kidolgozott, pedig részint újrahasznosított műanyagokból épül. A BMW i3 a legjobb mai villanyautó.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE Plus

MAZDA 6 Sport 2.0 CD T...

Ár: 2.999.000 Ft

Évjárat: 2009 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 2.0CD 140Le NAVIGÁCIÓ!!!

MAZDA 6 2.0CD 140Le NA...

Ár: 2.995.000 Ft

Évjárat: 2010 / 8

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 2.0 CDH GT 1.tulajtól.Mo-i.Sérülésment.Xe

MAZDA 6 2.0 CDH GT 1.t...

Ár: 1.350.000 Ft

Évjárat: 2004 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 2.0i TE Plus XENON BOSE

MAZDA 6 2.0i TE Plus X...

Ár: 2.649.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 6 2.0 CDH TE VÉGIG VEZETETT SZERVIZKÖNYV!

MAZDA 6 2.0 CDH TE VÉG...

Ár: 1.399.000 Ft

Évjárat: 2003 / 2

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó