MAZDA Mazda 6 1.8 TE 2003 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2003
Típus
MAZDA Mazda 6 1.8 TE
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Műszerfal: kevlár borítású; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó + 4 hangszóró; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
45 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Az autó teljes megjelenése, vonalvezetése csodálatos. Elő látásra beleszerettem. A belső kialakítása igényes, komfortos. A vezetési élmény szerintem kimagasló, úgy fekszi az utat mintha oda ragasztották vola. Keményen lehet vele kanyarodni. A modell talán egyetlen hibája az 1,8l-es benzin motor. Lehetett volna még pár pacit bele zsúfolni. Ez a hiányosság a gyorsuálnál érezhető leginkább.

Használó

Születési éve
1969
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
6.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Leírás: SOH NEM HAGYOTT CSERBEN!!!
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 16000 Ft. Leírás: Elkoptak a fékbetétek :)
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

2,6 másodperc alatt sprintel százra a Rimac

Videón gyorsít a Rimac horvát sportkocsi Videó

3 órája – Sztori

1088 lóerő és 1600 newtonméter aszfaltra továbbításának végeredményét mutatja a 12 másodperces videó, horvát tálalásban.


Jövőre érkezhet az új Nissan Juke

Tényleg ilyen lehet a következő Nissan Juke?

6 órája – Autósvilág hírei

A Gripz tanulmányautó alapján akad, aki így képzeli a Nissan Juke következő generációját. Elvileg már jövőre kiderül, mennyire valós a fantomrajz.


Letiltanák az RS driftmódját az ausztrálok

Ausztrália nagyon unalmas hely lehet

8 órája – Sztori

A Föld egyetlen helye lehet, ahol nem képesek örülni az új Focus RS-nek. Alig vártuk, hogy megjelenjen. Amikor kiderült, hogy összkerekes lesz, kitértünk a hitünkből, ők meg letiltanák.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum teszt

Csendes őrült – Volvo V40 CC T5 teszt

Az új divat szerint öltöztették át a V40-et, tökéletesen tükrözi, amit az embléma ígér. A csúcsbenzines pedig összkerékhajtással dolgozik, bombabiztos páros. Kéne!


Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.

Még több teszt

Használtautó.hu

MAZDA 6 2.0 DI. xenon. klíma

MAZDA 6 2.0 DI. xenon....

Ár: 1.630.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 2.0 CD TE

MAZDA 6 2.0 CD TE

Ár: 520.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE

MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.2 CD Takumi Magyar!Szervizkönyves!81eKm!

MAZDA 6 Sport 2.2 CD T...

Ár: 4.849.000 Ft

Évjárat: 2012 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.2 CD TE Plus

MAZDA 6 Sport 2.2 CD T...

Ár: 2.690.000 Ft

Évjárat: 2009 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó