MAZDA Mazda 6 1.8 TE 2003 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2003
Típus
MAZDA Mazda 6 1.8 TE
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Információs rendszer: fedélzeti számítógép; Kárpit: plüss; Kartámla elöl-hátul; Kormánykerék: bőr, multifunkciós; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Műszerfal: kevlár borítású; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó + 4 hangszóró; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezetőülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
45 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Az autó teljes megjelenése, vonalvezetése csodálatos. Elő látásra beleszerettem. A belső kialakítása igényes, komfortos. A vezetési élmény szerintem kimagasló, úgy fekszi az utat mintha oda ragasztották vola. Keményen lehet vele kanyarodni. A modell talán egyetlen hibája az 1,8l-es benzin motor. Lehetett volna még pár pacit bele zsúfolni. Ez a hiányosság a gyorsuálnál érezhető leginkább.

Használó

Születési éve
1969
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
6.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodás leírása
Leírás: SOH NEM HAGYOTT CSERBEN!!!
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: futómű / fék
Javítás összege: 16000 Ft. Leírás: Elkoptak a fékbetétek :)
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

A Volkswagen is megdolgozta egy kicsit az e-up! árát

Már itthon is van új villanyautó 6 millió forint alatt

2 órája – Autósvilág hírei

Bár a 1,5 millió forintos állami támogatás is csökkenti az összes új villanyautó árát, a Volkswagen még egy kicsit lejjebb tolta az e-up! árát.


Korunk 12 legkomolyabb szuperautóját állították egymás mellé

A világ legnagyobb gyorsulása - hatodjára Videó

7 órája – Sztori

Ezt mindenkinek látnia kell! 12 szuperautó gyorsult egyszerre egy lezárt reptéren. Az amerikaiak nem voltak boldogok. Vajon ki tudott nyerni?


Egy elnézett zászló, három összetört kocsi, az annyi, mint 13 millió forint

Így kerül 13 millióba egy kör a Nordschleifén Videó

10 órája – Sztori

Komoly szabályok vannak egy versenypályán. Hiába válthat bárki jegyet a Nordschleiféra, a szabályokat mindenkinek tudnia kell, meg azt is, hogyan kell előre nézni.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tYXpkYQ==

Friss tesztek

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.


Fiat 500L Trekking 1.6 Mjet 16V teszt

Azonnal klasszikus? Fiat 500L Trekking teszt

Hiába nem újdonság, kevesek által ismert a Fiat 500L Trekking. Kicsit egyterű, kicsit SUV, kicsit 500-as is. Felénk mégis ritka, mint a fehér holló.


Összehasonlító teszt: Hyundai Elantra 1.6 CRDi és Toyota Corolla 1.6 VVT-i automataváltóval

Az ünnepelt és az ünnepelendő - egy újabb japán-koreai meccs

Egységesen a legmagasabb felszereltséggel és automataváltóval mérkőztettük az idén frissült Hyundai Elantrát és Toyota Corollát.

Még több teszt

Eseménynaptár 2016

Még több esemény

Használtautó.hu

MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE Facelift modell !!!!!

MAZDA 6 Sport 2.0 CD T...

Ár: 970.000 Ft

Évjárat: 2006 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 1.8 TE

MAZDA 6 1.8 TE

Ár: 1.590.000 Ft

Évjárat: 2004 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 6 Sport 2.0i TE (Automata) új gumikkal

MAZDA 6 Sport 2.0i TE...

Ár: 2.048.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

MAZDA 6 2.2 CD Revolution Top (Automata) Készleten

MAZDA 6 2.2 CD Revolut...

Ár: 9.500.000 Ft

Évjárat: 2016

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

MAZDA 6 Sport 2.0 CD TE M.O-I!

MAZDA 6 Sport 2.0 CD T...

Ár: 999.999 Ft

Évjárat: 2003 / 1

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó