SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance 2006 - 45 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromosan állítható és fűthető külső visszapillantó tükrök,elektromos ablakemelők hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: vezetői információs rendszer; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szépítkezőtükör megvilágítással; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekeszek elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
45 000 km
Vezetett km
45 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Gyors, könnyen vezethető, komfortos, kényelmes autó egy, a mi esetünkben négyfős család számára - sok extra kiegészítővel. A csomagtartó rendkívül sok csomag befogadására alkalmas, a széles hátsó nyílás miatt a nagyobb méretű tárgyak is könnyen berakhatóak. Hátránya talán a magasabb hátsó rész, amely egy kicsit nehezíti a hátra történő kilátást, illetve elöl kétoldalt a széles oszlop, melyek szintén nehezítik a tájékozódást. Ennek ellenére az autó a hozzászokást követően minden szempontból szerethető - még akkor is, ha manapság sajnos már nem ebben a formában kapható.

Használó

Születési éve
1968
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
9 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom
Meghibásodás leírása
Ütközés következtében karosszéria javítása 4 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Vezérműtengely nélküli motort mutatott be a Kínai Qoros

Eldobhatjuk a vezérműtengelyt?

10 órája – Autósvilág hírei

Nem kell többé vezérműszíj-cserével bajlódni, nem kell többé megnyúló lánc miatt aggódni. A Qoros bemutatta a vezérműtengely nélküli motort.


Meeke: A 2017-es WRC-knek B-csoportos hangulata van

Már a B-csoporthoz hasonlítják a jövőre érkező WRC-ket Videó

11 órája – Sztori

Videón az Citroën új, 2017-es specifikációjú C3 WRC-je. Kris Meeke murván tesztelte a még álcázott raliautót.


A Porsche Caymannál is beköszönt a turbókorszak

Új motorokat kap a Porsche Cayman

13 órája – Autósvilág hírei

A korábbi 2,7 és 3,4 literes szívó benzinesek eltűnnek, helyüket 2,0 és 2,5 litere turbós egységek veszik át a Porsche Cayman modellpalettáján.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.


Renault Mégane 1.6 dCi 130 Bose teszt

Hozhat új vevőket? Csúcsdízel Renault Mégane teszt

Az új Mégane kezdeti kínálatában a 130 lóerős 1.6-os a csúcsdízel. Már ez is megdöbbentően nagyot lép, nem csak a Renault-hívőket foghatja meg.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.6 Stella Magyar - Leinformálható!

SEAT TOLEDO 1.6 Stella...

Ár: 869.000 Ft

Évjárat: 2000 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDi Stylance ÚJ KETTŐSTÖMEGŰ LENDKERÉK!

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDi...

Ár: 1.299.000 Ft

Évjárat: 2008 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Sport Digitklíma.ABS.Vonohorog.Rozsd

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Sp...

Ár: 660.000 Ft

Évjárat: 2001 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.8 glx

SEAT TOLEDO 1.8 glx

Ár: 420.000 Ft

Évjárat: 1996 / 11

Kivitel: Lépcsőshátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.6 Stella

SEAT TOLEDO 1.6 Stella

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 2000 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó