SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance 2006 - 45 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromosan állítható és fűthető külső visszapillantó tükrök,elektromos ablakemelők hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: vezetői információs rendszer; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szépítkezőtükör megvilágítással; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekeszek elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
45 000 km
Vezetett km
45 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Gyors, könnyen vezethető, komfortos, kényelmes autó egy, a mi esetünkben négyfős család számára - sok extra kiegészítővel. A csomagtartó rendkívül sok csomag befogadására alkalmas, a széles hátsó nyílás miatt a nagyobb méretű tárgyak is könnyen berakhatóak. Hátránya talán a magasabb hátsó rész, amely egy kicsit nehezíti a hátra történő kilátást, illetve elöl kétoldalt a széles oszlop, melyek szintén nehezítik a tájékozódást. Ennek ellenére az autó a hozzászokást követően minden szempontból szerethető - még akkor is, ha manapság sajnos már nem ebben a formában kapható.

Használó

Születési éve
1968
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
9 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom
Meghibásodás leírása
Ütközés következtében karosszéria javítása 4 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Egy német autós újságíró felgyújtotta kínai BMW X5 hamisítványát

Kolléga, minek vettél kínai hamisítványt? Videó

3 órája – Sztori

A veteránszakíró Wolfgang Blaubénak nem jött be autója. Fel is gyújtotta TV-kamerák előtt. Mégis mit várt a kínai hamisítványtól?


Csak 20 lóerős, 120 km/órára képes és 160 kilométeres hatótávot tud a Visio.M villanyautó-tanulmány

Könnyű, takarékos, így olcsó is lehet: Visio.M villanyautó

7 órája – Autósvilág hírei

A Müncheni Műszaki Egyetem mutatta be a Visio.M villanyautó-tanulmányt. Könnyű, takarékos és állítólag megfizethető is lehet.


Veterán ritkaság: Opel Ascona Voll kabrió 1983-ból

Az ismeretlen vászontetős - Opel Ascona kabrió

11 órája – Sztori

Mitől lesz egy kocka-Ascona érdekes veterán? Hogy a kétajtósra épített és gyárinak elismert, de kisszériás kabrió. Ugye, hogy különleges?


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó, de végül győz a jó.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI 16V Stylance Executive Nagyon szép és jó állapot AKC

SEAT TOLEDO 2.0 PD TDI...

Ár: 1.400.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TD GL

SEAT TOLEDO 1.9 TD GL

Ár: 197.000 Ft

Évjárat: 1993 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.9 TDi Stella Névre írva friss műszakival!

SEAT TOLEDO 1.9 TDi St...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 2001 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.2 MPI Entry

SEAT TOLEDO 1.2 MPI Entry

Ár: 3.256.000 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI Sport

SEAT TOLEDO 1.9 PD TDI...

Ár: 1.400.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó