SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance 2006 - 45 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
SEAT Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance
Felszereltség
Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Elektromosan állítható és fűthető külső visszapillantó tükrök,elektromos ablakemelők hátul; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Információs rendszer: vezetői információs rendszer; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: bőr; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Légkondícionáló berendezés, félautomata; Légzsák a vezető-és utasoldalon; Légzsák, oldalsó [elöl] 2db.; Pohártartó elöl; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: pótkerék helyett abroncsjavító készlet; Rádió-CD 6 hangszóróval; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szépítkezőtükör megvilágítással; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülés alatti tárolórekeszek elöl; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés gerinctámasszal; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
45 000 km
Vezetett km
45 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt
Tetszett / utáltam
Gyors, könnyen vezethető, komfortos, kényelmes autó egy, a mi esetünkben négyfős család számára - sok extra kiegészítővel. A csomagtartó rendkívül sok csomag befogadására alkalmas, a széles hátsó nyílás miatt a nagyobb méretű tárgyak is könnyen berakhatóak. Hátránya talán a magasabb hátsó rész, amely egy kicsit nehezíti a hátra történő kilátást, illetve elöl kétoldalt a széles oszlop, melyek szintén nehezítik a tájékozódást. Ennek ellenére az autó a hozzászokást követően minden szempontból szerethető - még akkor is, ha manapság sajnos már nem ebben a formában kapható.

Használó

Születési éve
1968
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Budapest
Gyerekek száma
2

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
7 l
Fogyasztás országúton
9 l
Vegyes fogyasztás
7 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom
Meghibásodás leírása
Ütközés következtében karosszéria javítása 4 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Nincs kiemelt meghibásodás.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

18 hónapot kell várni a BMW i8-ra

Óriási az érdeklődés a BMW i8 iránt

13 órája – Autósvilág hírei

Egyes piacokon másfél évet kell várni a BMW i8 szállítására. A gyár készen áll a termelés bővítésére.


Kínai kapitalizmus: a kamu Land Rover kiverte a briteknél a biztosítékot

A Land Rover szerint nem vicces az Evoque kínai koppintása

15 órája – Autósvilág hírei

Szigorú állami irányítás mellet a piaci verseny bizonyos tekintetben szinte korlátlan. A Land Rover vezetése kiakadt a Landwind Evoque-ján.


Jön a Renault Twingo gyári sportváltozata

Ha nem is az RS, de a Twingo GT már úton van

18 órája – Autósvilág hírei

Maximum 120 lóerővel és három hengerrel, GT néven jöhet a Renault Twingo izomkiadása.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zZWF0

Friss tesztek

Citroën DS 3 1.6 BlueHDi 120 Ultra Prestige teszt

Németes francia – Citroën DS 3 1.6 BlueHDi 120 teszt

Két éve járt már nálunk a DS 3 1,6 literes dízele. Azóta némi módosításon esett át. Megjelenése szebb, motorja erősebb és takarékosabb lett.


Nissan X-Trail dCi 130 All Mode 4x4 teszt

Lehet, hogy crossover-érett lettem? - Nissan X-Trail teszt

Vannak kedvenc autóink, de mindnél bele kell éljük magunkat a leendő vásárlóik bőrébe. Az X-Trail engem beszippantott a saját világába.


Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.

Még több teszt

Használtautó.hu

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Magnus Plus ABS

SEAT TOLEDO 1.9 TDI Ma...

Ár: 349.000 Ft

Évjárat: 1999 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.6 Stella

SEAT TOLEDO 1.6 Stella

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 2001 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.6 16V Signo

SEAT TOLEDO 1.6 16V Signo

Ár: 1.150.000 Ft

Évjárat: 2004 / 2

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

SEAT TOLEDO 1.9 TDI GL

SEAT TOLEDO 1.9 TDI GL

Ár: 480.000 Ft

Évjárat: 1997 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SEAT TOLEDO 1.6 E

SEAT TOLEDO 1.6 E

Ár: 215.000 Ft

Évjárat: 1996 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó