Új Skoda Fabia: íme a műszerfal
A hét első képe az új Skoda Fabiáról: a műszerfal
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kívülről már teljes egészében megismerhettük az új Skoda Fabiát, most a beltér mutogatása következik, elsőként a műszerfal látható.
Már belülről, elsőként műszerfalával mutogatja az új Fabiát a Skoda
Kívülről teljes egészében pont egy hete debütált a harmadik generációs Fabia
Már a fotóról is feltűnhet a Mirror Link felirat. A Skodánál először itt jelenik meg az okostelefonok integrációja, az alkalmazások központi kijelzőn megjelenítése. Az új Fabiában már a telefonról is futhat majd a navigáció, meg persze szólhat onnan, böngészhető onnan a zene. De kaphat információkat a fedélzeti számítógépből a telefon is, hogy a fogyasztási és az egyéb menetadatokat a zsebkészüléken is böngészhessük, ott is tárolhassuk. Az adatátvitel természetesen vezeték nélküli.
Ha már a beltérbe tekinthetünk, az utastér helykínálatáról is regél egy sort a Skoda. A korábbinál 8 mm-rel rövidebb (3,99 méter hosszú) ötajtós karosszéria utastérhosszúsága 8 mm-rel nőtt, a belső szélesség pedig 21 mm-es plusszal 1,41 méterre nőtt elöl, s 2 mm-t hátul is szélesedett (ott 1386 mm). Azt már a múlt héten is tudtuk, hogy a csomagtér 15 literes töblettel 330 literesre - a kategória legnagyobbjára - hízott, most már azt is, hogy üléshajtással 1150 literes, szélessége 2 cm-rel nagyobb, mint volt, 960 mm. A csomagtérajtó mélyről nyílik, alacsony a raktérküszöb - írja a sajtóanyag. A nyílás szélessége 1098 mm, az ajtó pedig 1,5 centivel 1,9 méter fölé emelkedik.
Nem lesz belőle RS, ám grafikán egy honfitársunk már azt is elkészítette
Nem csak a csomagtér, az utastéri pakolóhelyek száma és mérete is nőtt, a márkától ismert "Simply Clever" megoldások is gazdagítják a kínálatot. Jégkaparó került a tanksapkába, a mobiltelefonokat dedikált rekesz várja, s az Európa legtöbb országában kötelező láthatósági mellény is saját helyet kapott a sofőr ajtajában. Opcióként szemetes kérhető a hátsó ajtózsebbe, ami immár az elülsőkhöz hasonlóan 0,5 literes üdítős palacknak is elegendő méretű, 1,0 literes a hűthető kesztyűtartóba tehető; az első ülések közötti tároló további két flaskát tarthat, így összesen 7 tehető az utastérbe. Még további "Simply Clever" megoldás a már a második generációból is ismert vezetőoldali szélvédőoszlopra szerelt parkolókártya-tartó és a csomagtéri rögzítőhorog, ami felárért hálóval egészíthető ki. A kalaptartó normál helyén túl középmagasságban is elhelyezhető, és a hátsó üléstámla mögé is csúsztatható, a csomagtérbe továbbá egy hajlékony rögzítőrendszer is elérhető lesz, továbbá sok más egyéb mellett kanyarfény funkciós ködlámpák is szerepelnek majd a teljes egészében az október elején nyíló Párizsi Autószalonon látható, vélhetően addig még sok-sok további részletével megismerhető új Skoda Fabiához.


2001
Mikori evjaratu?
Fabiám van, a legutolsó ilyen problémám rugótörés volt.
Ha jol ertem a parbeszedfolyamot, akkor szerinted nem strapabiro a skoda futömüve, de Neked is Skodäd van, aminek birja a futomüve? :):)
Nálam nincs gond, ezek a Te alternatíváid, válasz Te!
Nálad lehet a gond. Amit írsz, az ugyanis nem jellemző. Vagy a lábad, vagy ahogy használod….esetleg egy kifogott rossz darab. Te választhatsz!
Van.
Azért hiányolod ezeket, mert vélhetően nincs ilyen autód. Próbáld meg úgy, hogy veszel.
Te okostojás, miről beszélsz? A Skodáknak kimondottan masszív, strapabíró futóműve van. 10 év és 350.000 KM tapasztalattal mondom. Futóművet 1X sem kellett állítani, csak szilentcsere után (160.000-nél). Biztos azért járnak a taxisok is Bp-en Oczaviával (500.000KM felett van a legtöbb), mert szar.
Telis tele „Simply Clever” megoldásokkal melyek mind ötletesek, az autózáshoz nélkülözhetetlenek, hiányolom viszont a magyar utakra nélkülözhetetlen strapabíró felfüggesztést és a használhatósághoz elengedhetetlen, megbízható négyhengeres motort.
Nem baj ez csak hátrány.
Ez a Mirror Link egész jó dolognak tűnik. Így azt a navigációt használhatom az autó kijelzőjén, amit szeretnék, és nem azt amit a gyártó ad sok esetben elég húzos feláron. Egyik ismerősm 2008-as Nissanjában – ami új korában 10 milliós autó volt – majdnem felröhögtem, amikor megláttam a gyári navit, ami gyakorlatilag olyan volt, mint egy „Móricka rajz”. Mellette egy Igo szinte űrtechnikának tűnt. Aztán azt is elmondta, hogy kb. a 2 éves szervízen frissítették úgy a térképet, hogy Magyarország is többé-kevésbé használható lett. Nemrég olvastam, hogy az új Mazdákban gyárilag Igo van, de nem tud magyarul. Szóval én szívesen használnék egy ilyen Mirror Link rendszert.
Pont a cikkhez kapcsolódik….
And now something completely different: http://autossagok.blog.hu/2014/08/26/uj_xc90_fenykepek
🙂
Ez így normális. Lehet kapni csicsásabbat, akinek olyan kell, nem tilos vennie.
Kempelen, sajnos igazad van.
Ahogy ez az alapváltozatok esetében márkától függetlenül lenni szokott.
Türhető, de gondolom ez csak a legmagasabb felszereltségi szinthez jár. A fapados változaté olyan lesz, mint a kriptabelső.