Igazán terepjárósra sikerült a Mazda CX-50
Robusztus formájával és markáns részleteivel hódít majd a Mazda CX-50 Amerikában
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kényelmes beltérrel és kétféle benzinmotorral kínálja majd Amerikában a Mazda a legújabb SUV modelljét, a CX-50-est. A formanyelv ugyanaz maradt, de hangsúlyosabbak lettek az ismertetőjegyek és a terepjárós vonások. Hibrid még nincs, az később érkezik.
Sportos, de másképp: elsősorban a terepképességeket hangsúlyozza a robusztus dizájn
Nem féltek az éles, szögletes formáktól, jó példa erre az autó orra, vagy a látványos hátsó kerékív
A pontos számokat és az árakat még nem tette közzé a Mazda, de szinte biztos, hogy 5 méter feletti hosszra számíthatnak a tengeren túl
Elölről és hátulról nézve is egyértelmű, hogy nem éppen egy városi kompakt a CX-50
Bent is a Mazda megszokott, letisztult stílusa várható, ezekkel a barna bőrfotelekkel igazán kellemesnek hat a maga egyszerűségében
A második sorban is bőséges lesz a lábtér, a nyitható panorámatetőn át pedig az égboltot csodálhatják meg az utasok, már persze ha nem kérték az autóhoz a gyári kiegészítőként forgalmazott tetőcsomagtartót
Nem véletlenül reklámozzák a terepképességeivel, az Egyesült Államokban sokkal többen használják valóban mostoha körülmények közt is az SUV modelleket

















