Telis-tele a történelem műalkotásoknak szánt autókkal, és most nem csupán a formatervre értem, bár tény, hogy léteznek olyan modellek, amelyek guruló szobornak is beillenek. Nézzétek meg milyen, amikor a fényezőműhely találkozik a művészettel!
Hobbiautót tartani ezerféle okból lehet, most mi is bemutatunk egyet egy átterepezett hosszú hétvége élménybeszámolójával egybekötve. Íme a valódi terepjárók haszna, ha olyan helyeken járnál, ahová már nem elég egy csilivili divat-SUV.
A technikai fejlődés gyorsasága nem kedvez a hosszú modellciklusoknak, ám visszatekintve jó néhány olyan autó akad, amely évtizedeken át piacképes maradt.
A kínai asztrológia szerint minden évben más állat veszi át az uralmat az adott esztendőre. Idén a Tigris évébe léptünk, a Toyota pedig ennek örömére megosztotta, melyik modelljei illenek legjobban a kínai horoszkóp egyes állatjegyeihez.
Elbukott jávorszarvas-tesztje nagy port kavart annak idején, de úgy tűnik, nem ártott különösebben az A-osztálynak a kezdeti negatív reklám. Szépen alakultak az első generáció eladásai. Pedig merész lépés volt a Mercedes részéről a kompaktok közé lépni.
Kevés autó véste bele magát olyan mélyen a világtörténelem lapjaiba, mint a VW kisbuszának első generációi: több mint 50 év után is erre asszociál a nép, ha meglátnak valami hasonlót, mondjuk az ID. Buzz-t. De vajon mit takar és honnan ered a felhajtás?
Egyre nagyobb terhet ró a háború ártatlan áldozataira és az őket segítőkre is az orosz-ukrán konfliktus elhúzódása, még mindig szükség van az adományokra itthon és Ukrajnában, akár a Kárpátalján is.
Hetven évvel ezelőtt, egy szép márciusi napon mutattak be a nagyvilágnak egy máig élő legendát: A Mercedes-Benz 300 SL-t, avagy a W 194-est. Kerek évfordulója alkalmából végigfutunk a történelmén
Télen, amikor -15 fok és másfél méteres hó van, a klasszikusoknak már garázsban a helye. Svájcban viszont egész másképp gondolkoznak, hiszen ilyenkor rendezik meg Európa legkülönlegesebb veterános rendezvényét, ahova volt szerencsénk kilátogatni.