Győzze le Ön Stéphane Sarrazin-t!
Peugeot ECO CUP
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Peugeot Hungária, így Magyarország is csatlakozott a párizsi központ szervezte Peugeot ECO CUP 2010 gazdaságos vezetési versenyhez.
A versenyben részt vevő 72 gépkocsi 2010. február 28-án vasárnap, reggel 9 órától indul Párizsból a Peugeot székház elöl (Párizs, Avenue de la Grande Armée), és legkésőbb 2010. március 1-én, hétfőn este 9 óráig érkezik Genfbe. A győztes csapatok díja mind a 4 kategóriában egy-egy Peugeot 207, 308, 3008 és 5008 modell lesz. A díjakat Jean-Marc Gales, a Peugeot márka vezérigazgatója adja át március 2-án, 11 órakor a Genfi Autószalon sajtónapján.
A verseny menete:
Minden résztvevőnek NAVTEQ navigáció segítségével ugyanazon az 1000 kilométeres útvonalon kell megtennie a Párizs-Genf közötti utat. Az utazás során a csapatok érinteni fogják a Peugeot márka emblematikus színhelyeit és ipari központjait. 100 kilométerenként ital és étel „felvétele lehetséges”. Minden csapat szabadon választhatja meg, hogy milyen ütemben és milyen gyorsan teszi meg a kitűzött távot 36 órán belül. A RNEG NAVTEQ navigáción, melyet a csapatok induláskor kapnak meg, minden, a biztonságos és kényelmes utazáshoz szükséges információ fel lesz tüntetve (fix radar, szálláslehetőség és ellenőrzési pont). A résztvevő csapatokat, illetve autóik útját műholdas követő rendszerrel figyelik, és aki nem az előre kitűzött útvonalon halad, akár kizárásban is részesülhet.
Fontosabb időpontok:
2010. január 15. és február 10. között jelentkezés
2010. február 11-12. között történik a 4 részt vevő csapat vezetőjének a kiválasztása (4 fő, akik a kísérőt maguk választják majd ki)
2010. február 15-ig a versenyzők kihirdetése
2010. február 20-26. között felkészülés a versenyre – gazdaságos vezetés oktatása
2010. február 27-én indulás Párizsba (repülővel) a verseny rajtjának helyszínére
A Peugeot vezető szerepet tölt be az európai autómárkák között a kevés üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás szempontjából: 2009-ben a márka értékesítésének 50%-át 130 g/km alatti CO2-kibocsátású gépjárművek tették ki.E verseny megszervezésével a Peugeot márka célja a felelősségteljes vezetői magatartás fejlesztése, illetve az autóvezetők tudatosságának növelése a környezetbarát vezetés, mint költségmegtakarítási lehetőség iránt.



