Lézerfény és elektromos hajtás az új Audi A2-ben
Acél kasztnis, mégis futurisztikus az új Audi A2
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Négyszemélyes, elektromos hajtású tanulmányként állítják ki a késői Audi A2 utódot Frankfurtban.
Elképesztő az a tempó és módszeresség, amivel a német autógyárak az utóbbi időben igyekeznek, hogy betöltsenek minden, általuk addig nem érintett piaci rést, de amikor már azt gondolnánk, hogy mindenre felkészültek, mindig előrukkolnak valami újjal.
A szeptemberi Frankfurti Autószalonon például az Audi bemutatja a nem túl szép emlékű A2 következő generációját, de ezúttal kizárólag elektromos hajtással, egyelőre tanulmányként.
Az újdonság más lesz, mint az alumínium karosszériás elődje, és a számok máris zavarba ejtőek. Az ötajtós ferdehátú ugyanis kisebb lesz, mint a kizárólag háromajtósként kapható A1. 3800 mm hosszú, 1690 mm széles és 1490 mm magas, szemben az A1 3950 x 1740 x 1416 mm-es dimenzióival.
Ennek ellenére az Audi állítja, hogy négy fő számára bőven lesz hely az A1 rövidített padlólemezére épülő modellben.
Az utastérben négy különálló ülés található, a középkonzolt a sofőrüléshez csatolták, a csomagteret egy speciális keret osztja alsó és felső részre.
Hajtás tekintetében egyelőre erőteljes, nagy hatótávú elektromos rendszert ígér az Audi, bár amikor Genfben említették az A2-t, úgy nyilatkoztak, hogy ha gyártásba kerül, akkor a villanymotor mellett hagyományos belsőégésű erőforrással is elérhető lesz. Hamarosan kiderül az igazság.
A szeptemberi Frankfurti Autószalonon például az Audi bemutatja a nem túl szép emlékű A2 következő generációját, de ezúttal kizárólag elektromos hajtással, egyelőre tanulmányként.
Az újdonság más lesz, mint az alumínium karosszériás elődje, és a számok máris zavarba ejtőek. Az ötajtós ferdehátú ugyanis kisebb lesz, mint a kizárólag háromajtósként kapható A1. 3800 mm hosszú, 1690 mm széles és 1490 mm magas, szemben az A1 3950 x 1740 x 1416 mm-es dimenzióival.
Hajtás tekintetében egyelőre erőteljes, nagy hatótávú elektromos rendszert ígér az Audi, bár amikor Genfben említették az A2-t, úgy nyilatkoztak, hogy ha gyártásba kerül, akkor a villanymotor mellett hagyományos belsőégésű erőforrással is elérhető lesz. Hamarosan kiderül az igazság.