Újabb 5 megyében derült fény a szupertraffipaxok helyére

Baranya, Csongrád, Tolna, Vas, Zala, figyelem! Mutatjuk az új fix kamerák helyét!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az ORFK sorra teszi közzé a fix telepítésű Komplex Közlekedési Ellenőrző Pontok helyeit, most Baranya, Csongrád, Tolna, Vas, Zala megye új kamerázóhelyei jelentek meg.

A rendőrség pontosan tudja, hogy hova érdemes fix kamerát rakni. Baranya, Csongrád, Tolna, Vas és Zala megyében egyetlen autópálya sem kapott, inkább a főbb útvonalakra szórták ki a KKEP-ket


Múlt héten Pest, Fejér, Komárom-Esztergom és Nógrád megye fix telepítésű Komplex Közlekedési Ellenőrző Pontjait mutatta meg a rendőrség, most pedig újabb 5 megye fix kameráinak helyeit ismerhetjük meg.

Érdemes végiglapozni a megyei térképeket, s megpróbálni megjegyezni a helyszíneket. A navigációs rendszerek persze úgyis tudni fogják


Baranya, Csongrád, Tolna, Vas, Zala megyébe a múlt héten ismertetettekhez mérten kevesebb őrszem jutott, autópályákra ezen megyékben egyetlen KKEP-t sem helyeztek ki. Fontos tudni, hogy a kamerák nem csak a megengedett sebesség túllépését figyelik, hanem az autópályákon például a leállósávok használatát, s mindenhol a biztonsági öv és a kézben tartott mobiltelefon-használatát. Utóbbiért ugyanúgy bírság jár, ahogy előbbi hiányáért. A kamerák figyelik továbbá a haladási irány megszegését, azonosítják a veszélyes árut szállító járműveket, a behajtási tilalom megszegését, s a záróvonal átlépését is.
Hirdetés

Egy kamera több forgalmi sávot is figyel, így a főutakra elegendő csupán egy-egy KKEP a teljes kontrollhoz


Bár a szabályok megszegése sehol sem ajánlott, a térképeken jelölt pontoknál különösen ajánlott azok betartására figyelni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Macan!
    1. Egyetlen olyan jelzővel sem illettelek, amit itt felhoztál, uralkodj magadon és ne hazudozz
    2. Nagy baj, hogy egy cikk alatt velem foglalkoztok ketten, nem pedig azzal, amiről a cikk szól. Vitatkozni kellene, beszélgetni, nem pedig személyeskedni. De hát ilyen az, amikor valaki sarokba szorul, csapkod.
    3. Olyan durva tárgyi tévedéseid vannak, amik mellett nem lehet elegánsan elmenni
    4. A helyesírásod egyszerűen kritikán aluli
    5. Nyugodtan orbánozz, ha neked ettől áll föl, legyen ennyi örömöd. Idejönni törpekirályozni akkora tahóság, amilyet csak tőled látni, ráadásul semmihez nem kapcsolható az okádásod, Ezért élsz ilyen szarul.
    6. Keresek egy igazán jó állapotú Trabantot, ha tudsz, érdekelne hobbi autónak

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Kempelen..látod mások is megírták véleményüket róllad !!Szerinted mindenki hülye, birka, paraszt ,tahó,..
    már ez is utal milyen kulturált vagy. Igaz törpekirályod is cseszik az emberek véleményére az is mindenkit
    hülyének vesz !! Annak is csak a saját véleménye az elfogadható akár neked….de tudod rád hagyuk..és dö-
    cögjél Trabantoddal tovább is 60-70 -el.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Nem vonhatom kétségbe, amit írsz. Ugyanakkor tényleg érdekelne valami mérés, kimutatás, tanulmány arról, hogy amit állítasz, az valóban úgy van? Nem állítom, hogy nem lehet hibás ezeknek az eszközöknek a kihelyezése, talán pont azért érdekelne, hogy mi alapján állítod azt, amit.
    A személyeskedésed viszont nem érdekel tényleg.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Téged, Kempelen -a hozzászólásaid zöme alapján- nem csak a tapasztalatom nem érdekel, hanem a te véleményedtől eltérő hozzászólások sem. Tapasztalatom (bár írtad, hogy nem érdekel) több mint 15 év hivatásos tűzoltó szolgálatból ered, ahol nem “száraz tények”, hanem sajnos nedves tények voltak. Nem volt olyan súlyos baleset ahol kollégáim vagy én ne lettünk volna jelen a mentésben, ezért nem kell utánanézzek. EZ TÉNY, ugyanakkor tapasztalat is.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Azt azért el kellene fogadnod, hogy egy országos átlag, az nem a te utcád átlaga. Ha ez újdonság, akkor szokjad.
    Gondolj bele, ha egyik nap szorulásod volt, a másik nap meg bef…tál, akkor az átlag pont egy normális gyomorműködés.

    A parasztkodást pedig tényleg fejezd be, mert én téged nem sértegettelek. Tudlak de eddig nem tetten meg.
    Amúgy akkor sem lenne jogod engem minősíteni, ha kormánypárti szavazó lennék. Két dolog miatt:
    1. semmi közöd nem lenne hozzá
    2. bárkinek joga van ilyet tenni.

    Engem te nem tartasz el, ebben egészen biztos lehetsz de ha így lenne sem lehetnél ilyen tahó, mint amilyen vagy.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Sajnos ez is igazolja az előzőben leírtamat…Álmodozol mint haverod akinek zárt intézetben lenne már a helye.
    H-ország nem csak B-pest azon túl nem csak 1 település van hanem sok-sok ahol éheznek az emberek !!
    És épp e PARASZTOK tartanak el téged és hozzád hasonlókat az adóikból meg hasonló /mint a radar/ sarcokból.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Megint kapálózol. A 10% munkanélküliség egy átlag adat országosan. Abban sok minden benne van, de az biztosan nincs, amit te írsz, mert az nem igaz. 1-1 településre természetesen lehetnek igazak magas számok, de ilyenek, amiket írsz általánosan nem.

    A parasztkodást fejezd be.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Kempelen Te is törpekirályunk nyalója vagy ez biztos a leveleidből.
    Netán te is Felcsúton laksz ??? Netán Te is a radar és más sarcokból élsz ??
    Tudod-e merre van Ormánság? Itt 90 % a munkanélküli !!! Az is orbánc statisztika miatt csak ennyi mert pár embernek éhbérért “közmunkát” adott. Más nem is lehet mert az egész Baranyában alig van működő cég !!
    Kivéve Pécs ahol még van vajmi élet .

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Pedig ha annyi kell, hogy megálljon, akkor annyit kell tartania. A KRESZ szerint a jármű vezetőjének tudnia kell felmérnie azt a távolságot, amennyi alatt a járműve megáll. Ezt hívják felelősségnek. Járművet vezetni pedig felelősség. Ha nem autónak megy neki a papóka, hanem gyalogost gázol halálra a zebrán, akkor sem az elhunytat, sem a bíróságot nem fogja érdekelni, hogy 1 tonna dinnyével miért nem áll meg a Boxer?

    Tényleg kár ezen vitatkozni, fogadd el, hogy aki volán mögé ül, az rengeteg dologért felel. Az autó egy gép, nem tehet semmiről.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Ne haragudj, de egy statisztika és a te bizonyíthatatlan állításod közül normális ember biztosan az előbbit tartja hihetőnek.
    70-90% munkanélküli? Nekünk tényleg nincs miről beszélgetni. Vedd be a gyógyszered. Teljesen komolytalan, amiket összehablatyolsz.
    Búcsúzom.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Bla-bla..rendőrségi és KSH statisztika ??!!

    Statisztika szerint sehol jobb élni mint H-országban !! Szerintük 10-pár % a munkanélküli a valós 70-90 %
    helyett !!

    Az előzőkben leírt ráfutás is nem a sebesség hanem a köv.táv nem-betartása okozta !!

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Tán csak nem fog falunkénti távolságot tartani…
    Mindig van valami magyarázat. De az a baj, hogy nem életszerü.
    Kb 8-10 autónyi (csak mondták, meg a lapon is az volt, szóval én nem láttam, nem mértem a valóst, így érte felelösséget nem tudok vállalni) az akárhogy is majd 50m.
    Na de ez egy hosszú beszélgetés lenne, úgyhogy hagylak is teljesedni titeket a továbbiakban.
    Üdvözlettel.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Nem sokat autózom. Évente 25-30 ezer kilométert. A példát egyáltalán nem általános. Egyébként a papóka, ha nekiment az előtte haladónak, akkor nem tartotta be a megfelelő követési távolságot. Ezt ugyanis a KRESZ nem definiálja méterben. Ajánlást ad, de a követési távolság mindig annyi, hogy a hátul jövő meg tudjon állni.

    Más kérdés az a birkaság, amit rengetegen csinálnak bármilyen út mentén ácsorgó autó láttán, hogy belerúgnak a fékbe. Erre viszont annak kell felkészülni, aki hátul jön. Mindig.

    A sebességet pedig rengetegen direkt nem tartják be, ezzel naponta kell szembesülnöm. Akinek 90 helyett a 100 kevés és 115 kell, az fizessen. Ennyi.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Ne kérdezz vissza. Amit írsz, az nem támasztja alá a lenti állításodat.
    Egyébként pedig amit állítasz, az nem igaz. A balesetek zöme nem azon két dolog miatt van, amit írsz.
    [url]http://www.kozszemle.hu/index.php?o=emberi_tenyezo&cikk=45[/url]

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    A poén az, hogy szomszédom autója is azért áll most a szerelönél, mert az elötte lévö emberke ok nélkül lesatúzta a Peugeotját. Mint kiderül, hiába volt meg a követési távolság, a kb 90Km/h sebességröl 40km/h sebességre való lehorgonyzást egy trafi okozta. Az illetö nem tudta, hogy lakott terepen van-e, vagy sem (6 ház van azon az útszakaszon, a legközelebbi falu 4 km-re), ezért megálljt parancsolt ámokfutásának, nehogy megbüntessék. A szomszéd bácsika, meg szépen belerongyolt, igaz csak elsö lökhárító bánta, a motorháztetö, lámpa, sárvédö meg pár merevítö.
    Nem volt balesetokozó szempont a mérö autócska (tudom, itt telepített dolgokról van szó, na de már régóta nem gáz Offolni). A felek 50-50%-os arányban megyeztek.
    Akkor most megelözi a baleseteket?
    Várom az autópályán 90-el haladó (vagy már az is száguldásnak nevezhetö tempóval utazó) emberkék önfelett dühöngését…

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Milyen tények és milyen kapcsolat a radar és a balesetek között? Talán “interaktív” kapcsolat van közöttük és azonnal elveszik a gázt netán lefékezik az autókat e modern radarok és így megelőznek valamit??
    Lehet gyorsan is vezetni csak oda kell figyelni !! Idióta mehet 40 kmh-vel és akkor is okoz balesetet. A balesetek zöme az elsőbbség megtagadása valamint a figyelmetlen előzések miatt van !!

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Nagyon kell a pénz új stadionokra….
    Máskülönben ha kihelyeznek még 5 x több radart akkor sem csökken a balesetek száma. A radarokra szánt pénz helyett az utakat kellene rendbe tenni, de igaz, az kiadás az államnak, ez meg biztos bevétel amit már eleve a költségvetésbe is beterveztek !!

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Nem erről van szó. Arról van szó, hogy a szabályokat sajnos rengetegen direkt nem tartják be. Ennek pedig véget kell vetni még akkor is, ha ebbe belefutnak majd olyanok is, akik igyekeznek szabálykövetően közlekedni.
    Pont azért vannak a ráhagyások a mérési határoknál, hogy a bambulást ne torolják meg véresen. De akinek 50 helyett 70, 90 helyett 110, 130 helyett meg 160 a “véletlen” kategória, azt ne haragudj, ne akard megmagyarázni.

    Nézz utána, hogy lakhelyed közelében említett helyen hány baleset történt és ebből hány végződött súlyos sérüléssel, halállal.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Bárki beleszaladhat. Nem is kell hozzá hülyének lenni. A szabályokat meg senki nem tartja be minden esetben. Aki ezt állítja hazudik, vagy nem való az utakra, mert potenciális veszélyforrás. Lakhelyem 10 km-es körzetében két “totemet” állítottak. Két jól belátható, nyílegyenes szakaszra. Mindkét szakasz csábít ugyan, hogy egy kicsit odalépjen a sofőr, de a balesetek döntő része mégsem itt történt.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Aki olyan hülye, hogy még ezekbe is beleszalad, az meg is érdemli, hogy megkopasszák. Egyébként is, nagyon egyszerű, csak be kell tartani a szabályokat, ha máshol nem megy, akkor legalább ott, ahol ezek a totemoszlopok vannak, és akkor nem tudnak pénzt beszedni.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Miért, szerinted?
    Én csak Baranyáról tudok véleményt mondani, itt talán egy kivételével valóban a balesetek gyakorisága alapján legproblémásabb útszakaszokra kerültek.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Csongrádban elég egyoldalúan osztották el őket….,Szeged összes kivezető útjára tettek,de Szentes,Csongrád vagy Makó környékén egy deka sincs.
    Baranyában sokkal egyenletesebben helyezték el a trafikat ,pedig Pécs is Szegedhez hasonló méretű város.

  • 2017.10.28. at 11:37
    Permalink

    Hehh, baranyában járok egy bizonyos útszakaszon dolgozni minden hétköznap, fokozottan balesetveszélyes és rogyásig van ingázókkal (de megnevezni nem kívánnám, nem akarok kiszúrni senkivel). Teljesen “elfogadott” és rendszeres rajta a gyorshajtás, gyakori hogy a teljes kocsisor 110-120 km/h-val megy amíg a következő busz meg nem fogja… ééééés ide nem tettek fix trafit. 😀

Vélemény, hozzászólás?