Kevesebb traffipax lesz az autópályákon

Idén a lakott területekre koncentrálnak a mozgó sebességmérők

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Átcsoportosítja a háromlábúkat a rendőrség, mostantól kevesebb felüljáróról, vagy hídról mérő rendőrt látunk majd.

Változás jön a rendőrség sebességmérő taktikájában, amit nem árt, ha figyelemmel kísér. Mostantól ugyanis több háromlábúval találkozhatunk lakott területen belül, mint azon kívül, ez derül ki a 112press.hu cikkéből. Papp Károly országos rendőrfőkapitány utasítására átcsoportosítják a sebességmérőket az autópályák és autóutak mellől a sűrűn használt nagyobb forgalmú és sebességű utakra, kiemeltképp a kettő, vagy többsávosakra.
Hirdetés
Tehát kevesebb sebességmérőt láthatunk majd ezen túl az autópályák felüljáróiról mérni, és jóval többet lakott területen belül. Kiemelt figyelmet biztosítanak a kritikus útszakaszokra, ahol a sebességtúllépések miatt rendszeresek a balesetek. Az autópályákon, autóutakon természetesen továbbra is működnek és mérnek a fix telepítésű sebességmérők, a rendőrség szerint ezek már elég hatékonyak ahhoz, hogy fontosabb helyekre küldhessék a háromlábúakat.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2018.01.03. at 11:50
    Permalink

    “ahol a sebességtúllépések miatt rendszeresek a balesetek.”

    erre végtelenül kíváncsi lennék azért. főleg még kíváncsibb, hogy mikor is pontosan? pesten furcsának tartom, főleg, hogy reggeltől estig dugók vannak (magyarmélyszegénységugye) ahol esélytelen száguldozni.
    illetve, ha a rendőrség ISMERI A BALESETI GÓCPONTOKAT, akkor miért nem tesz oda jelző/figyelmeztető táblákat? és védát utána? nem az lenne a logikus? amúgy a statisztikák nem igazolják ezt a nagy buzgást az (abszolut) gyorshajtás miatt, hiszen minimális baleset történik emiatt.
    A relatív gyorshajtás miatt több történik az igaz, de az meg nem szándékos, oktatással – figyelmeztetéssel lehetne a relatív gyorshajtást megelőzni, nem árokból méréssel, mert az árokból mérés az ha tetszik, ha nem, nem PREVENTATÍV jellegű, nem előzi meg a balesetet (mivel az autós nem látja, h mérik) így csak szimpla pénzbehajtásnak tekinthető.
    A jobbratartási szabályokat nem betartókat mikor büntetik végre? vagy az indokolatlanul lassan haladokat? vagy a jobbkéz szabályt be nem tartókat? vagy a cigizőket? ittasakat? (bár az ittas vezetésre rámennek, de szerintem nem elég nagy a bünti, ha valakit elkapnak)

Vélemény, hozzászólás?