VOLKSWAGEN GOLF II

Futott kilométer: 235 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Nagyon fekszik az úton a kategóriájához képest. Kanyarban is teljesen stabil. Erős motor, bár a fékek haraphatnának jobban is. A leírás alapján azt lehetne gondolni, hogy nagyon sokat költöttem rá, de a belefektetett pénzből maximum egy suzukit vehettem volna, aminek ha odalépek, csak a hangja változik. Ez pedig egy kompakt sportautó kabrió változata. Van megejelenése, van egénisége. Ráadásul remek cult autó. Kis hazánkban és a németeknél is sokan hobbiznak ilyennel. 160-as tempó az autópályán sem jelent gondot. Nem zörög, nem visít (ha a tető fel van hajtva) Sajnos a Porsche Hungárián keresztül nem tudtam hozzá alkatrészt venni, mert 2x, 3x annyiba került, mint a németeknél és a kiszolgálás sem túl felhasználóbarát.

Használó

Születési éve: 1984

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.2 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Motorgenerál a Czettner KFT-nél ( www.czettner.hu ) Belekerült egy Havassy tengely, azóta kellene bele egy hatodik sebesség a hosszabb ötödik után, pedig 16-os kerekeket raktam alá. Olajfogyás nulla, hihetetlenül megbízható. A vezérlés miatt alul kevésbé húz, de 5000 felett kapaszkodni kell. Mivel az alkatrész nagyon olcsó hozzá, minden kopó alkatrészt újra cseréltem. Olyat is, ami csak ránézésre volt öregebb. Teljes fényezés, új lengéscsillapítók, teljes kipufogórendszer, hátul szolid-halk sportdob, összes szilent, fékcsövek, váltókarhoz gumigyűrűk. Tehát új autót csináltak belőle :) Ez így leírva soknak tűnik, de a belefektetett pénzből maximum egy suzukit vehettem volna, aminek ha odalépek, csak a hangja változik. Ez pedig egy kompakt sportautó kabrió változata.Lerobbanás oka: motorLeírás: Télen a Margit-híd után felforrt a víz egy kiégett biztosíték miatt. Ezután kicsit csörgősebb lett, majd kapott egy motorgenerált.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 300000 Ft. Leírás: Motorgenerál. Új kovácsolt dugók, havassy tengely. Kicsit kopott motorral vettem, amúgy is be volt tervezve, miután pedig felforrt a víz (biztosíték miatt), nekiestek a szerelők.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Mindig minden sikerült elsőre, köszönet érte a Czettner KFT-nek és a szerelő (Ádám) szakértelmének.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem