SEAT LEON

Futott kilométer: 143 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

A futómü a motor a kuplung rossz! A fébetéteket cseréltem de nagyon jól fognak,az ABS kifogástalanul működik havon úgyan úgy mint jégen,letaposott havas úton próbáltam hóesésben 140 km / óra sebességnél,tapostam a féket,rángattam a kormányt,Új Good Year ultra gripp gumikkal,meg sem mozdult a kocsi.A karosszéria nem korrodál,a belső kidolgozás jó,szinte újszerű,a kárpitok szépek,strapabíróak.A kezelőszervek jól működnek.

Használó

Születési éve: 1976

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az autót 1730000 ft ért vettem,két éve van nálam de már 500000 ft ot költöttem rá,pedig csak 40000 hajtottam én bel a két év alatt.Minden szervíz szakszervízben lett elvégezve a megadott km nél miden szükséges alkatrész ki lett cserélve függetlenül attól hogy rossz volt vagy nem. A motorben a hidrotőkék csörögnek,külön adalék kell hozzá hogy ne szégyenkezzen az ember,továbbá a motorban az olajnyomás visszaeresztő szelep beragad és indításkor kopog a motor úgy kb 2 másodpercig. A futómű zajos,a szilentblokkok és a gumialkatrészek nyikorognak,folyamatosan cserélni kell őket. Szakszervízben cseréltettem a bal első ablakemelő elektronikát amit természetesen szett ben lehetett csak megkapni libamáj árban pedig csak egy 2 forintos műanyag kütyü tört el,azóta is ha esik az eső befolyik a víz az ajtókárpit és az ajtó fém része között a szőnyegre.A gyujtáskapcsoló megvásárlás után tönkrement ami felháborító és így a kezelőszervek,ablakmosó,kürt,irányjelző stb........ nem működtek,még szerencse hogy indult és a szervizig el tudtam vele menni. A kuplungot komplettan ki kellett cserélni ugyanis a kinyomólapból letört egy darab,beszorult,és nem tudtam kivenni negyedikből.Hangsújozni szeretném hogy mindenből gyári alkatrészt vetetek és rakatok bele amiről meg is győződöm,valószínű ezért is magas a jav költségem.Pl: vezérműszíjat csapágyastól vizpumpástól spanolóstól szettben van beszerelve,gyári,gyertyák,olajok,szűrők ( olaj-üzemanyag-levegő-utastér)amit minden alkalommal cseréltetek. Sokkal jobb autót vártam a pénzemért,eddig Audim volt 5,egy darab BMW és egy darab Opel om volt,de a Seat a legbotrányosabb és egyben a legfiatalabb kocsim is,amit eddig használtam.Megjelenésre jó,divatos,nem korrodálódik. Mindebből azt a következtetést vonom le hogy a német autók már nem a régi megszokott üzembiztos kocsik,inkább költséges divatautók amiknél a nevet kell megfizetni.Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: A kinyomólapból tört le egy darab ami beszorult valahová és nem lehetett kivenni sem és betenni sem sebességbe. Negyedikben maradt örökre. Kicseréltettem a komplett kuplungot ( tárcsa-kinyom csapágy-munkahenger stb........)hogy fél év mulva hasonló dolog miatt ne keljen széthúzni a motort és a váltót újfenn.Mikor széthúzták,kiderült hogy a váltóban kevés volt az olaj.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Garancia már lejártJavítás összege: 130000 Ft. Leírás: Drága. A főnököm fia egy 2006 os Suzuki Swiftet hajt,újan vette 0 km el,megy vele mint a meszes,földúton,betonon,hóban vizben, 180000 km -t hajtott bele 2 év alatt és az olajcsere,szűröcserén kívül még mást nem kellett ezközölni rajta,nem kell mondanom hogy mindenből a legolcsóbbat veszi meg,féltéglára állva az udvaron szervizelik és mivel Én mentem vele 1000 szer jobb mint a Seat pedig a Seatban 40000 km el több van.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Nyöszörögnek a futóműben a gumiallkatrészek( bölcsöszilent-lengőkarszilentek-stabilizátor stb.........)Egy rejély hogy mi az ami még mindíg csikorog!!!!!!!!!!!!!!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem