VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4

Futott kilométer: 146 600 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Vásárlás előtt tetszett aztán fokozatosan megutáltam az egész konstrukciót,soha többé nem vennék Volkswagen márkájú autót...

Használó

Születési éve: 1954

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 3 lerobbanás

Meghibásodás leírása: minden 30-ezer km-után fékbetétcsere van,a gömbfejeket szintén 30-ezrenként cseréltük. Az utángyártott beépített csere alkatrészek nagyságrendekkel jobbak az eredeti gyáriaknál.Az ajtó kilincsek kívül belül eltörtek. A kuplung mert kettőstömegű lendkerékkel gyártották kilóméter teljesítménytől függetlenül másfél évente cserére szorult ami esetenként 150 ezer Forintba került.A legutolsó esetben szétesett a lendkerék a kuplungkészlet még jó lett volna de az új már hagyományos lendkerékhez nagyobb szerkezetet és tárcsát gyártottak ez az akció 297 ezer forintunkba került,hála a pocsék autómárkának.Ugyanekkor a főtengely ékszíjtárcsája is cserére szorult a konstrukciós hibája miatt.Ez 37 ezerbe volt+ munkadíj.Sorolhatnám még egy darabig az apróbb bosszúságokat,ilyen a vízhőfok mérő ami az első fél év után hol mutatja a fokot,hol nem. A fékhibát jelző lámpa szinte folyamatosan besípol,még új betét esetén is.Az autó vezetékelése egyszerűen elmondhatatlan. Merev a szovjet időkre emlékeztető bakelit bevonatos ami minden télen megfagy és el is törik ezzel lehetetlenné téve a tükrök fűtését,beállítását a központi zár működését az elektromos ablakok működtetését. Ennek javítása oldalanként 35 ezer forintba került.Lerobbanás oka: hajtás / váltó

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Garancia már lejártJavítás összege: 300000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem