NISSAN LAUREL

Futott kilométer: 480 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Sorjában. A dízelesen a kuplung elnyűhetetlen. A benzinesben automata váltó van. Az is elnyűhetetlen. Bár a fizikai határait nem akartam feszegetni. A fékek átlagosan használódnak, a fékdob és a féktárcsa egy kicsit húzós volt, de nem veszélyes. Amúgy a ferodolokat ragaszttattam, a fémeket felszabályoztattam, mert még lehetett. A lengéscsillapító. Az első gólyalábakból ki szokás dobálni a gyárit, és patronnal kihelyettesíteni. Én ha találok hozzá felújító szettet, megpróbálom az eredeti verziót megtartani. A hátsókat inkább felújíttatom. Mert húzós a négy lengéscsillapító cserére 100 ezer Ft felett fizetnem!

Használó

Születési éve: 1967

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Gyakorlatilag a C31 mellett elköteleztem magam. Benzines-dízeles egyaránt van a gyűjteményemben, a dízeles most készül mint munkásautó, a benzinest pedig veterán autónak restaurálom. Minden csavarját ismerem! Laureles klubot is alapítottunk, a neten megtalálható.Leírás: Elektromos problémák adódtak, de megoldottam. Saru lecsúszás a benzinesnél, vagy épp a gyújtórendszer hajnali harmatossága. A dízelesnél pedig egyszer lelazult az izzítósor egyik vezetősín csavarja.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 8000 Ft. Leírás: A "8", egy fektetett nyolcas (végtelen) akarna lenni. Akit érdekel, keresse meg a Laureles blogomat, pár fotó rajta ahogy a gyárilag összerakott karosszéria rohad. De nagy hatékonysággal megjavítom. Bár idő nem mindig jut rá.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Kicsit nehézkes az európai alkatrészbeszerzés, bár a főbb dolgokat megkapni. Az apróságokat a bontókban kiberhelik, kidobják. Így a gumialkatrészekhez, beltér dolgaihoz, érdemes volt egy-egy donor autót vásárolnom, így már könnyebb a feladat. Ezért jó falun lakni!!!!!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem