TOYOTA CELICA

Futott kilométer: 125 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.8 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Imádtam: vezetési élmény (gokart-szerű kanyarodás), megjelenés (vonzza a tekinteteket, feltűnő jelenség, sportos és elegáns egyben), praktikum és kényelem (praktikus funkciók, jól elhelyezett kezelőszervek, sok tárolóhely, sportos de nem fárasztó üléspozició).

Használó

Születési éve: 1982

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.2 liter

Fogyasztás országúton: 7.2 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom

Meghibásodás leírása: lambdaszonda/katalizátor-csere, hátsó kerékcsapágy-csere, jobb első féltengely-csere.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 70000 Ft. Leírás: 1999 utáni japán autóknál ez az átlagos kerékcsapágy-ár. Márkaszervizben munkadijjal 90 ezer lett volna.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Lambdaszonda: a márkaszervizben szerencsétlenkedtek vele (magas órabérért), de egy maszek szerelő simán megoldotta (feleannyiért).

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem