ALFA ROMEO 155

Futott kilométer: 195 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

EZ EGY ALFA!!! Vagy beleszeretsz egy életen át, vagy gyűlölöd! Elmondanám, hogy az autó leggyengébb pontja a német BOSCH Gmbh elektronika. Érdekes, amint kihajítom az autóból, és olasz Magneti Marelli-re, vagy japán DENSO-ra, NGK-ra cserélem, megszűnik a probléma. Csak olyan embereknek ajánlom az autót, akik szemében nemcsak egy bádogszekér ami elvisz A-ból B-be! Nem akarok azokba az elcsépelt frázisokba belemenni... De az autóba jó érzés beülni, a derekam és a fenekem nem zsibbad le másfél óra alatt (pedig sportos kagylósított az ülés), mint egy fapados német konzervdobozba. Ha beletaposok a gázpedálba - s miközben felhörög - bele paszíroz az ülésbe, és nem azon gondolkodik, hogy talán gyorsítani kellene. (diesel motor csak teherautóba, munkagépbe, vagy traktorba való) Nem vagyok kis darab férfi, de ha beállítom az ülést magamnak, símán beülök magam mögé nyújtott lábbal. Szintén érdekes mérnöki bravúr az (méltatlanul sokat szidott) olaszoktól, hogy elegendően nagy (450 liter, tudom a fricceknek ez sem elég, dehát egyedül ők olyan hülyék, hogy egy nyaraláshoz a fél háztartást magukkal cipelik), és jól pakolható csomagtér marad síalagúttal. Leginkább azt sajnálom, hogy az idő vasfoga lassan-lassan megeszi, és nem tudom olyan szinten fenntartani, mint ahogy az autó megérdemli. Nem tudom, hogy mikor veszek másik autót (valószínűleg ezt a végső pusztulásáig fogom hajtani), de azt igen, hogy milyet nem: - Nem veszek német autót, mert úgy ülök benne, mint aki karót nyelt, elzsibbadok fél óra alatt. - Nem veszek német autót, mert a teniszpálya méretű csomagtartóval a hátsó utasoktól veszik el a helyet. Igen, nem én utazom ott, de az utasok kényelmetlenségéből fakadó nyavalygást nekem kell elviselni! - Nem veszek német autót, mert nem érzem jól magam benne. A felületek tapintása kemény műanyagos, az egész kívül-belül egyszerre puritán, és giccses (VW-nél ocsmányabb belteret...) - Nem veszek német autót, mert nem igaz, hogy olcsóbb a fenntartása mint bármi másé. (fogyasztás, alkatrész árak, tartósság) - Nem veszek német autót, mert benne vannak a lopási/feltörési TOP 10-be, ezért drágább rájuk a biztosítás. - Nem vennék német prémium kategóriás autót sem, mert minden magát "valakinek" tartó öltönyös %@=§ is azzal mászkál, és engem ne azonosítsanak velük. Bármi másban gondolkodnék, talán. Sok autót vezettem már, és nagyon sok km-en át. Nagyon kevés modell volt amit megkedveltem, és egy sem ami német lett volna. Csak az olaszoknál, és leginkább az ALFA ROMEO-nál találtam meg azt a koncepciót, amivel a leginkább együtt tudok élni.

Használó

Születési éve: 1977

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 7.2 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: elektromos rendszer több, mint 5 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 40000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem