BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 65 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Legjobb:Külső-belső design, karosszéria forma, belső kialakítás, vajbőr ülések, fabetét. A 6 henger húzós, ugrik gázadáskor, brutális hangja van (ha nem szól a Harman-Kardon hifi. Legrosszabb: nincs pohártartó, nagyon kicsi a csomagtartó és a fenntartási költségei sokkal magasabbak, mint amilyen luxus érzést az autó nyújt. Sokkal inkább presztizs (sajnos nem mindig valós tartalommal), mint valódi luxus

Használó

Születési éve: 1967

Neme: no

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 11 liter

Fogyasztás országúton: 9 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A 6 hengerből 4-nél elromlott a gyújtótrafó 1,5 éven és 15.000 km-es belül.Lerobbanás oka: motorLeírás: Másfél hónappal a 3-ik gyújtótrafó csere után nyaralás közben, gyerekekkel a hátsó ülésen leállt a 4. henger is.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 50000 Ft. Leírás: Az első gyújtótrafó Németországben ment tönkre, ott kellett egy helyi szervízben kicseréltetni.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Nem sikerült kijavítnai.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem