VOLKSWAGEN PASSAT IV

Futott kilométer: 240 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

újkorában nagyon jó autó, 150 ekm után bármi elromolhat, 2x elfolyt a hűtővizem, 1x motorolaj, 1x váltóolaj. hűtőrendszerben az összes csövet ki kellett cserélni, mert elöregedtek. Más 6 éves autóval ilyen bajom még nem volt. (10 fölötti számú autóm volt). A tiptronic váltó nagyon kényes és nagyon sokat dob a fogyasztáson. Pár hétig használtam ugyanilyen Passatot 6sebességes manuális váltóval, másfél liter a különbség. A VW legendás megbízhatósága szerintem már a múlté.

Használó

Születési éve: 1972

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 3 lerobbanás

Meghibásodás leírása: elektromos hibák turbóhiba olaj elfolyt hűtővíz elfolyt váltó elkopottLerobbanás oka: motorLeírás: lásd előző pont

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 600000 Ft. Leírás: tiptronic váltó 200 ekm után bármikor tönkremehet, ami félmillió feletti összeget jelent a tulajdonosnak. ilyen váltóval szerelt autót 150 ekm után én eladnék. (cégesként használtam)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: elektromosság. reggel egyszerűen nem indult el az autó, trélerrel szervíz, ezt 3x megismételte. nem tudom, végül hogyan oldották meg, de egyszercsak jó lett.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem