OPEL ASTRA G
Futott kilométer: 109 000 km
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Kiváló forma (5 ajtós), ami alapvetően maradhatott volna a későbbi Astráknál is (mert ez igazi ferde hátú) az orr és a belső rész modernizálása mellett. Méretéhez képest kiváló méretű belső tér. (A mai hosszú orrú, "felfújt" autók nem nagyon tetszenek általában.) Közúton nagyon jó fogyasztás. Az 1,4 Twinport motor húzhatna (a 3500/min-nél) alacsonyabb fordulatról is jobban. A fényszóró izzók túl hamar kiégnek (általános Opel hiba?), talán a feszültségszabályozó nem tökéletes, mert ez szemmel látható (elektromos ablak vagy kormányszervo működésekor ingadozik a fény alapjárat közelében). A "gyári" Dunlop gumi nagyon hangos volt, a Michelin Energy Saver sokkal jobb.
Használó
Születési éve: 1971
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9.8 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: Hátulról belém jöttek.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 550000 Ft. Leírás: Hátulról belém rohanáskor kellett javíttatni (hátsó ajtó, fenéklemez, lökhárító, lámpa) a száguldozó felelősségbiztosításának a terhére.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem