ALFA ROMEO GTV
Futott kilométer: 55 000 km
Vegyes fogyasztás: 14 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Tetszett: a motor és a köré épített puritanizmus. Utáltam: mikor 3 hónapig napi használatban volt az autó, arra nem alkalmas, se fenntartási költségek miatt, se kényelem miatt. Helyreigazítások / ítéletek: Valaki írta, hogy a 3.0 V6 24v a csúcsmotor, de ez nem így van. A 3.2 V6 24v az, ahogy az oldal azt jól is tudja. Helyreigazítások / értékelés: Kuplung, mint általában az olaszoknál itt sem örökkévalóságnak készültek. A fékek, gumik kopóalkatrészek, ami egy hobbi és sportautónál nem mérvadó. Az értékelésem sportautó kategóriában értendő. Nyilván nem bevásárló autó vagy sofőrös limuzin. A csomagtartó valóban kicsi, de az itt közölt 110 liter betett pótkerékkel értendő (csomagtartóban van..) anélkül 150 liter.
Használó
Születési éve: 1979
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 18 liter
Fogyasztás országúton: 12 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 14 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: Megvételkor teljes nagy szervizt kapott a motor (szíjak, görgők, vízpumpa, olaj, amit ilyenkor szokás) de ezt nem igényelte, inkább biztonsági művelet volt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Kuplung munkahenger csörgött. Ha már szétszedték a kuplungot is cseréltettem.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A zár hajlamos befagyni, amin sok minden nem segít, csak a jó idő.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem