ALFA ROMEO GTV

Futott kilométer: 55 000 km

Vegyes fogyasztás: 14 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Tetszett: a motor és a köré épített puritanizmus. Utáltam: mikor 3 hónapig napi használatban volt az autó, arra nem alkalmas, se fenntartási költségek miatt, se kényelem miatt. Helyreigazítások / ítéletek: Valaki írta, hogy a 3.0 V6 24v a csúcsmotor, de ez nem így van. A 3.2 V6 24v az, ahogy az oldal azt jól is tudja. Helyreigazítások / értékelés: Kuplung, mint általában az olaszoknál itt sem örökkévalóságnak készültek. A fékek, gumik kopóalkatrészek, ami egy hobbi és sportautónál nem mérvadó. Az értékelésem sportautó kategóriában értendő. Nyilván nem bevásárló autó vagy sofőrös limuzin. A csomagtartó valóban kicsi, de az itt közölt 110 liter betett pótkerékkel értendő (csomagtartóban van..) anélkül 150 liter.

Használó

Születési éve: 1979

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 18 liter

Fogyasztás országúton: 12 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 14 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: Megvételkor teljes nagy szervizt kapott a motor (szíjak, görgők, vízpumpa, olaj, amit ilyenkor szokás) de ezt nem igényelte, inkább biztonsági művelet volt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Kuplung munkahenger csörgött. Ha már szétszedték a kuplungot is cseréltettem.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A zár hajlamos befagyni, amin sok minden nem segít, csak a jó idő.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem