BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 307 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Egyénisége, karaktere van a kocsinak. Minden kézre esik, szépek az anyagok, a kidolgozás. Nem zörög, nyikorog, és abszolut megbízható. A futóműve kicsit kemény, de cserébe félelmetes úttartása van az autónak. Kicsit olyan érzés vezetni, mintha gondolkozna az autó a sofőr helyett. Amióta megvan, nem volt olyan helyzet vele, amiből azt éreztem volna, hogy "ebből baj lessz" köszönhetően a nagyon jó elektronikának. Mondjuk ha valaki kikapcsolja az elektronikát, abszolút BMW-s lesz a kocsi... A 116 ló az egy hibája, kicsit kevéske...

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: Az autónál nagyon oda kell figyelni a kartelgáz szűrő cserére, mert főtengely törés lehet a vége, nekem összejött...

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 400000 Ft. Leírás: Motorgenerált kellett végezni, főtengely törés után. Szerencsére elég jó a bontott alkatrész ellátás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Mindenképpen BMW-s szerelőhöz kell vinni a kocsit, nem egy átlag autó. Mindennek megvan a maga BMW-s trükkje, és akkor semmi gond nincs vele.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem