RENAULT CLIO

Futott kilométer: 265 000 km

Vegyes fogyasztás: 4.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Összességében az, hogy utáltam nem is érvényes ,mert nem volt semmi olyan hiba, ami többször elöjött, vagy nagyon mélyen zsebbenyúlós lett volna.Rendkivül egyszerű kisteher, igazi igénytelenség, semmi cicoma, azt kapod, amit kb 6-700 ezerért kapni tudsz. Klíma , 4 lufi, abs , szervó, maximum 5L-es fogyasztás, aztán készen van.Sokan mondták, hogy Renaultot ne, én rendkivül elégedett vagyok vele, és ha a pénztárcám engedné, csak ezt venném újra. Egy dolgot azért hozzátennék, külföldi piacról, egészpontosan Olaszországból lett behozva, és lehet, hogy nincs jelentősége, de visszonyításképp van a közeletemben egy magyarországi ugyanilyen, sőt újabb Clio, hát, nemtudom.Kopog, zörög, müanyag lifeg, ferde, illesztések eltérőek (0km-esen lett vásárolva, és jelenleg 67.000km van benne). Az enyémben most van 267.000km, semmi hiba, le is kopogom.Minden úgy müködik , ahogy kell, napi használatból.

Használó

Születési éve: 1989

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 5 liter

Fogyasztás országúton: 4 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 4.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 50000 Ft. Leírás: 1db porlasztócsúcs

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Egy relé miatt nem akart elindulni, csak tekert az önindító.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem