FIAT PUNTO

Futott kilométer: 59 700 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

1.2 SX (CULT) Némethonból, vagy Osztrákiából került be. A tetőn kívül mindene javított volt. (körbetörték???) Egy kedves (és igencsak szexis) tolnai lánytól vettem. Imádtam, hogy akkora benne a hely, mint egy gardróbszekrényben. Akár 5 megtermett ember is elfért benne, igaz a hátul ülők ekkor már túl intim közelségbe kerültek. Imádtam a kicsi pörgős megbízható motort, a kényelmes - hosszú távon annyira nem kényelmes - üléseket, a tetőablakot. A nyári hőségben elég volt kibillenteni és ár jött is a friss levegő. A bolondbiztosan egyszerű technikát, ha volt kraft és benzingőz, akár -25 fokban is max. másodikra indult. Nem szerettem, hogy a levegővétel puszta gondolatára is párásodott. (mindenhol) Nem szerettem, hogy a fűtése egy takaréklángon égő gyertya erejével vetekedett. Nagyon lassan melegedett be, de ha már meleg volt, tartotta és kifejezetten jó klímát csinált. Nem szerettem, hogy 9 évesen már rozsdásodott itt-ott. (magyar kókány...) A gyári Firestone gumik 9 évig húzták. A hátsók jópár télen is fent voltak. A jobb hátsó a végén már eresztett mindenhol, de 1 bar alá sosem ment. GYŰLÖLTEM, hogy egy felelőtlen, holdkóros hülye pi...a totálkárosra törte... Bár világítás és hűtés nélkül is még a saját lábán ment haza.

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Eltört a bal első ülés tengelye, menet közben haynattestem vele. Elég izgis volt... Kapott egy retkes félig elrohadt vázú digó bontott ülést. Átrakattam a saját kárpitomat attól fogva lehetett állítani a magasságát is. :) Ez mellett szorgos kezek lelopták a kürtömet...Lerobbanás oka: elektromos rendszer 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Mindjárt a megvétel után megadta magát az elektromos rendszer. "Elment a villany". Szó szerint. Először némi nógatást követően helyrejött, másodszor már nem. A megoldás 1 kombinált fogó és egy 10-es villáskulcs volt. Meg kellett húzni a pólusok anyáit. :)

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 30000 Ft. Leírás: Berohadt az egyik első fékmunkahenger és legyalulta a tárcsát.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Üzemanyagrendszer. A benzinszivattyú nem az 1.2-eshez, hanem az 1.1-hez való volt. (magyar kókány...) A hollandere nem kapott rá rendesen a tank szájára. Következmény az állandóan terjengő benzinszag és a durván 15-20%-kal nagyobb fogyasztás az elpárolgó benzin miatt... Ez mellett konstrukciós hiba a letörős csövű benzinszivattyú. Egyszer szó szerint maga alá vizelt. 3 hétig mókolták a tankom, megforrasztották a csövet. Utoljára.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem