SUZUKI WAGON R

Futott kilométer: 180 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Megszokás után már nem tűnik instabilnak,egyáltalán nem borulékony,de a nagyobb dőléshez hozzá kell szokni.Elképesztően praktikus,szinte nem kell hozzá utánfutó és a beltér is szinte slaggal tisztítható.Olcsó hozzá már az alkatrész,de azt mindig hitetlenkedve veszem tudomásul,hogy gyakorlatilag a kopó alkatrészeken kívül nincs másra szükség,pedig sokszor mentem vele rossz úton és plafonig pakolva,nagy tempóval autópályán vagy utánfutóval.Már a gáz is benne van,amit jól bír.Az 1,5 köbméteres raktér lehajtott ülésekkel pedig egyenesen világrekord,ha az autó hosszát,szélességét figyelembe vesszük. Ha egy kicsit csendesebb lenne a beltér és az úthibákat jobban nyelné el,talán soha nem adnám el,de lehet,hogy így sem.A fényezése újszerű a kora ellenére,csak a hátsó ajtó zárja alatt van egy kis rozsda,sehol máshol,az alvázon sem. Nem kompromisszummentes autó,de nagyon hálás,elképesztően megbízható még 12 év után is,pedig kezdő sofőrként használtam.Kicsit drágán vettem,de volt egy problémamentes autóm 12 évig,amivel bejártam európát is.Autópályára éppen megfelelő,de csodákat ott már nem lehet várni tőle,de emelkedőn simán lehagyta az 1,4-es Focust.115-ös utazó éppen jó neki és jó olajjal már csak 8l lpg-t eszik ilyen tempónál,ez azért nem rossz,plafonig pakolva lehajtott ülésekkel.Benzinből ez úgy 7,2 lenne.Télen egy kicsit többet eszik,mint mindegyik autó.Országúton úgy 7,5 jön ki gázból,ami 7 alatti fogyasztás benzinből. A dobfékre néha rá kell nézni és a fékbovdenre,de ez természetes.A bagatell dolgokat leszámítva nem volt vele semmi gond,ez szinte csoda.Egy felmérésben az egyik legkevésbé megbízható autónak volt feltűntetve a német ADAC-nál.Alig van németországban wagon r+,de szinte biztos hogy így is kamu az egész.Az egyik,ha nem a legmegbízhatóbb autó a kategóriájában,ráadásul olcsó hozzá az alkatrész is,ha mégis kellene valami.

Használó

Születési éve: 1976

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: futómű / fék 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A gyenge minőségű utángyártott fékbetétek szétestek,nem az autó hibája.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 60000 Ft. Leírás: 12 év után ez azért szép teljesítmény,ráadásul nem is az autó hibája,inkább az enyém,mert az ember hajlamos elhinni,hogy ennek nem lehet baja és hanyagolja az átvizsgálásokat

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem