RENAULT ESPACE

Futott kilométer: 224 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Nagyon jó döntés volt ezzel a motorral választani. Ha, nem kimondottan csak városban használja az ember a fogyasztás kordában tartható. Autópályán 9 liter alatt is ki lehet jönni. Csendes járás, kirobbanó erő, megbízható működés kompenzál a fogyasztási többletért. Nincs bedöglő turbó, repedt hengerfej. A motorral még 200 e km felett sincs gond, tökéletes állapotban van. 15 e km az olajcsere, 3 dl kell max. pótolni, ciklus közben. Láncos vezérlés miatt csak 250-300 e km között kell, először kivenni a motort vezérlés cseréhez. Szemben a kortársaival ahol 100 e km-ként már cserélni kell. A csere motor kiszerelést jelent. Gyorsulás 0-100 km/h 8 sec. végseb. 240 km/h, 240 "lefojtott" lóerő a gyakorlatban azt jelenti, hogy negyed gázzal közlekedhetsz a forgalomban, mert viszonylag alacsony fordulaton, a mozgatáshoz bőven elegendő teljesítményt ad le a motor.

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 12 liter

Fogyasztás országúton: 8.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Elhasználtságból eredő hibák, mint elkopott önindító szénkefék, generátor diódasor csere. 200 e km felett elnézhetőek.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Generátort cserélni kellet, nem töltött eleget, ezért lemerült az új akksi. A kocsi hűtője, pontosabban a szélén a beömlő csonk ami műanyag, szétrobbant. Ráadásul úgy, hogy nem járt a motor, a tágulási tartály szelepsapkája nem volt túlnyomás alatt, a vízhőfok normális volt és a külső hőmérséklet -10 C volt. Elfáradt az anyag. 210 e km bírt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 150000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: A motortartóbak kipuhulása miatt eltörtek a leömlő öntvények, bontott alkatrészekkel fillérekből megoldódott az elektromos hibakód, probléma.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem