DAEWOO NUBIRA

Futott kilométer: 70 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Nem volt ilyen.

Használó

Születési éve: 1962

Neme: no

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely:

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Második autónak vettük,feleségem használta döntően. Tartalék családi autónak is szántuk,s erre a funkcióra egy váratlan esemény miatt szükség is lett. Itt már többen leírták, hogy kényelmes, árához képest igen jól felszerelt, alapvetően városi forgalomra alkalmas autó,ami azért teljesítményében nem igazán sztrádára vagy hegyekbe való. Azt is leírták, hogy csak városi közlekedésben, rövid utakra használva az autó ellustul, s sztrádán "kihúzatva" orvosolható. A motor ellenőrző lámpája is hibajelzést ad ki hosszabb időn keresztül csak városi forgalomban használva az autót. Egy megjegyzést fűznék hozzá ezen észrevételekhez: egy nagyobb teljesítményű dízel autó ellopását követően használtam hónapokig a Nubirát, az előző autóban megszokott vezetési stílussal: gyorsításkor kis gázzal, lassan benyomva a pedált,hagyva időt a fordulatszám felvételéhez. Ezen túl, piros lámpa előtt kigurulva (persze nem feltartva a mögöttem jövőket), s állandó sebességnél is inkább időnként visszavenni a gázt, hagyni az autót gurulni. Ez a vezetési stílus érdekes módon az autó teljesítményét jelentősen javította, kevesebbet fogyasztott (érthetően) de dinamikusabbá is vált, érezhetően erősebb lett. Kialakult bennem az az érzés,hogy ha a vezető a gyengébb motort kompenzálandóan nagy gázzal indul és gyorsít, akkor a tökéletlen égés lerakódások miatt rontja a teljesítményt. Ha viszont hagyjuk az autót mindig sovány gázon futni, akkor megtartja erejét a motor, s egészen dinamikus teljesítményre is képes. Az autónak eddig a lelustuláson kívül semmi hibája sem volt, még az aksit is csak egy kedvező vásárlási lehetőség miatt cseréltük újra. Lehet, a preztizsértéke alacsony, de ettől még egy kényelmes, megbízható autó. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem