DODGE CALIBER

Futott kilométer: 101 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.4 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A legjobban a külseje tetszik. Robosztus, tankszerű ablakok, az európai tömegáruktól teljesen eltérő formája kiemeli a forgalomból, páran az autó mellett is megállítanak, kérdezősködnek, az utcán megfordulnak utána, ami jó érzés és beleülni is az. Kényelmes az ülés, hosszú utakra is kifejezetten alkalmas. A futóműve nagyon jó, jól bírja a rossz utakat, hangtalanul átsuhan a kis lyukakon is, a beltérben viszont csak alig érezhető rezgés utal arra, hogy magyar utakon hajtok. A kormányzás jó, a váltó szuper, nem túl hosszú és nem is túl rövid úton jár, pontos. Szerintem könnyű is parkolni a kocsival. Hogy ne lehessen felfedezni az elfogultságot, negatívumot is írok. A belső tér kopogós műanyag és látszik is rajta, de ha valaki beleül és nem ezt nézi, tökéletes szabadidőautó lesz belőle, és városban is simán elmegy 7 alatt. Egyébként meg engem nem érdekel, ha valakinek nem tetszik, nekem tetszik és nem kívánom eladni egy darabig. Bejött, jó választás volt!

Használó

Születési éve: 1980

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.7 liter

Fogyasztás országúton: 6.3 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.4 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: Az ok egyelőre bizonytalan, az autópályán gond nélkül vitte a 200-at (némi motortuningot kapott), majd egyszer csak egy dinamikus gyorsításnál, kb 160-nál motordiagnosztikai hibát jelzett. A motor elgyengült. Leállít, újraindít, a motor újra izmos volt! Irány a szervíz, hibajel kiolvasás: turbónyomás szabályzás: alacsony nyomás. Kiütötték a hibát. Nem találtak semmi hibát a motorban. Aztán megint előjött szintén 160 körül, majd kb 50 km-rel később eltűnt a hibajel, azóta nem jött elő... Oka????? Ki tudja. De azóta jó. 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Teljesen megbízható, NAGYON elégedett vagyok a motorral!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 150000 Ft. Leírás: Az önindítója megadta magát, valószínűleg nem 83e km volt benne megvételkor. :-D Dehát ilyet nem lehet feltételezni egy autókereskedésben vásárolt autónál. :-)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem