MAZDA B 2000

Futott kilométer: 369 200 km

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nemrég került a birtokomba ez a szürke tank:) Igazából egy stabil munkásautót kerestünk, amire felfér minden cucc.. Hát ez az. Egy fűnyírótraktor elfér a platón...Sajnos a 4x4 helyett csak 4x2-re futotta. A fogyasztását igazából még nem nagyon volt lehetőségem vizsgálni, eddig csak havat és sárt taposott, de a márc 14-ei dunántúli havazást végigcsinálta hiba nélkül, hátsó kerékkel plató súlyozás nélkül.. Egy kicsit elavult technika, viszont stabil, nincs minek elromlani benne. Az utastér hangos, főleg 90-100 felett. 100 felett instabil, nagyon oldalszélérzékeny, ez lehet a 15-ös nagykerekek illetve a platódoboz oka.. Nagyon eltalált a váltója, városban 40-es tempóig használható az 5. fokozat. Kicsit lomha a maga 65 lovával, viszont eddig mindenhova elértem vele. Sávváltásnál mindig van szabad hely vele... 4 személynek nagyon kicsi, talán, ha 4 japánt tennénk bele, elférnének. Mögém / 186cm, 100kg/ csak a gyerekülés fér el, vagy egy 150 cm alatti gyerek. A szervó inkább csak szük utcai parkolásnál hiány, a jól eltalált kormányműnél nekem nem hiányzik. A belseje egyszerű, minimáldizájnos, de minden a helyén van, ott, ahol keresné az ember. Csak a kézifék szokatlan, miután a kormány alatt jobb oldalon a középkonzol mellett van. Nagy lábúaknak hátrány, mert a cipő orra beleakad, illetve, aki meg van szokva a személyautós kézifék elhelyezéssel, annak okozhat néhány kellemetlen pillanatot, amíg megszokja. A fék kemény, de jól fogja a megpakolt kocsit is. Üresen pattog az úton, 3-4 mázsával a fenekén megjavul. Szokatlan volt még személyautóból átülve az, hogy az 1-es fokozatot nem nagyon kell használni, 2-ből lehet indulni. Megszokást igényel az is, hogy a plató miatt a kocsi fenekét nem érzékeli az ember, nálam, ha fenn van a doboz, csak tükörből lehet tolatni. Meg voltam ijedve a 65 Le-től, egy ekkora géptől keveseltem, de meglepően dinamikusan mozgatja a tekintélyes vasat. Féltem a hátsó kerék hajtástól is, főleg súly nélkül, előkerültek a ladás emlékeim... Eddig jól viselte a telet, elég havas-meredek utcában lakom, nem vallottam vele szégyent. Kicsit rozsdás, kopott, de teszi a dolgát rendületlenül. 1 hónapja vettem meg, 4000 km alatt nem volt gondom vele 1 defekt kivételével...

Használó

Születési éve: 1976

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem