RENAULT CLIO

Futott kilométer: 107 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Jó autó eddig vitt a-ból b-be, gond nélkül. Most a kopó alkatrészek cseréje jön. Marad még szét nem esik.

Használó

Születési éve: 1984

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az autót újonnan vettem 5 évig hozzá sem kellett nyúlni. Majd elkezdett nehezen indulni végül nem is indult be kellett tolni. Úgy elindult rögtön. Irány a szerviz ahol megtalálták a hiba okát, Az egyik testkábel volt a bűnös az aksitól a kuplungot összekötő. (anyagfáradás mondták eltört a kábel a csatlakozásnál) Kicserélték persze nem gyárira, mert olyan nincs egy helyi kisiparossal gyártattak egyet és arra. Utána működött rendesen. Ezután az index bajuszkapcsoló kezdett önálló életet élni újabb csere 54e magyar forintért. Ezután gumicserénél beletörték az egyik kerékcsavart jobb első keréknél. Kiszedték 15e magyar forintért. Most teljes első fékcsere jön tárcsák betétek, de akkor már a csapágyakat is kicseréltetem. 107000km van benne és nagyon vállasak már, ideje a cserének. Ez 130.000FT-lessz. :(Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Testkábel leszakadás miatt nem töltött vissza rendesen a generátor, ami ezért lemerült, így be kellett tolni.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 130000 Ft. Leírás: Az autó 5 évig kifogástalanul működött. És most 5 év és 100e km után a kopó alkatrészeket cserélgetni kell ,de ez minden járműnél így van :D. Van egy tipushibálya is. Mégpedig ha behúzom a kéziféket visszaengedem akkor 10 ből 1 szer sípol hogy be van húzva pedig nincs. Megoldás újfa felhúzni egy kicsit mondjuk 1 kattanást majd rögtön vissza akkoz a hiba törlődik.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Elszakadt testkábel. Előszőr nem találták. De másodjára meglett :).

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem