OPEL ASTRA G

Futott kilométer: 222 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Kiváló:Fogyasztás!!!Úttartás!!!Használhatóság!!!!

Használó

Születési éve: 1972

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.5 liter

Fogyasztás országúton: 5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Adagoló felujitás 195000 km-nél!Nem volt olcsó,de most megint megnyugodhatok,(a szerviz-szerelő szerint még 1 szer ennyit innentől kezdve biztosan kibir!(Egyébként ezt a hibát mindenki előre megemlitette,már vásárláskor is!)Hihetetlen!Szinte mindig pontosan 200.000Km bír ki!Más komoly baja nem volt!Lerobbanás oka: motorLeírás: Opel Astra G Caraván / X17DTL. Jó autó!Első olyan autó amit már 10 éve folyamatosan szeretek és folyamatosan döbbenek rá,mennyi mindenben számithatok rá,menyi problémát és költséget spórolhattam már meg vele!Nagyon jó stabil futómű,jó fékek 100.000km óta nem kellett cserélnem betéteket sem!Nagyon jó fogyasztás!!!Hosszú távon folyamatos 90Km/h es tempót autózva akár 4.6literes fogyasztás!Jól kilátható,jól manőverezhető,kanyar sebbességben elképesztő stabil,nehezebb terep a természetben sem jelent akadályt.Hol teher autó nyakig pakolva,hol kultúrált családi autó,de néha-néha még lakókocsiként használva,ledöltött hásó üléssorral1-1 éjszakát töltve a csomagtartóban is jó partner!Nem gond a rengeteg csomag,nem gond nyári időszakban a napágy,horgászbot,sátor és rengeteg egyébb más kacat,mindig minden elfér- befér!Télen...-gumi csere sí-léc,snowboard a csomagtartóban..gyerünk a hegyekbe!!!Többször használom teher autóként,(Gipszkarton lap??Nem gond...befér hátra,csak le kell dőlteni az ülést,Tégla???Persze,csak elötte tegyünk be hátra 1kartont aztán mehet bele,stb-stb!Természetesen ezek útán rá fér a mosás és az alapos takaritás!Nem gyors,és végképp nem versenyautó ,de 90-100 al bármikor bárhova szerpentinen akár hóban-sárban,hegyen-völgyön át gazdaságosan eljutatt az úticélhoz!Olajcsere,olajszűrő,10.000Km cserés ,néha-néha a generátor szijjat is illik meghuzni/cserélni.Természetesen a fényszóró izzó is ki tud égni,és volt hogy index kapcsolót is ki kellett cserélni,mert elkopott,de nagyobb hiba csak 1 szer volt!(ADAGOLÓ!!!BOSCH!!Ez viszont törvényszerű,biztos,kiszámitható!"200.000Km nél biztos hogy beadja az uncsit"Erre számitani kell!Viszont adagoló felujitás útán a szervizek együttes véleménye szerint,újra nyomhatod neki még 200.000Km-ig!((Azért az nem kevés kilométer, a költséget közben meg már megspórolta a fogyasztáson!.))

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 120000 Ft. Leírás: Adagoló!!!!(Bosch) :(

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem