OPEL ASTRA G
Futott kilométer: 222 000 km
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Kiváló:Fogyasztás!!!Úttartás!!!Használhatóság!!!!
Használó
Születési éve: 1972
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6.5 liter
Fogyasztás országúton: 5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Adagoló felujitás 195000 km-nél!Nem volt olcsó,de most megint megnyugodhatok,(a szerviz-szerelő szerint még 1 szer ennyit innentől kezdve biztosan kibir!(Egyébként ezt a hibát mindenki előre megemlitette,már vásárláskor is!)Hihetetlen!Szinte mindig pontosan 200.000Km bír ki!Más komoly baja nem volt!Lerobbanás oka: motorLeírás: Opel Astra G Caraván / X17DTL. Jó autó!Első olyan autó amit már 10 éve folyamatosan szeretek és folyamatosan döbbenek rá,mennyi mindenben számithatok rá,menyi problémát és költséget spórolhattam már meg vele!Nagyon jó stabil futómű,jó fékek 100.000km óta nem kellett cserélnem betéteket sem!Nagyon jó fogyasztás!!!Hosszú távon folyamatos 90Km/h es tempót autózva akár 4.6literes fogyasztás!Jól kilátható,jól manőverezhető,kanyar sebbességben elképesztő stabil,nehezebb terep a természetben sem jelent akadályt.Hol teher autó nyakig pakolva,hol kultúrált családi autó,de néha-néha még lakókocsiként használva,ledöltött hásó üléssorral1-1 éjszakát töltve a csomagtartóban is jó partner!Nem gond a rengeteg csomag,nem gond nyári időszakban a napágy,horgászbot,sátor és rengeteg egyébb más kacat,mindig minden elfér- befér!Télen...-gumi csere sí-léc,snowboard a csomagtartóban..gyerünk a hegyekbe!!!Többször használom teher autóként,(Gipszkarton lap??Nem gond...befér hátra,csak le kell dőlteni az ülést,Tégla???Persze,csak elötte tegyünk be hátra 1kartont aztán mehet bele,stb-stb!Természetesen ezek útán rá fér a mosás és az alapos takaritás!Nem gyors,és végképp nem versenyautó ,de 90-100 al bármikor bárhova szerpentinen akár hóban-sárban,hegyen-völgyön át gazdaságosan eljutatt az úticélhoz!Olajcsere,olajszűrő,10.000Km cserés ,néha-néha a generátor szijjat is illik meghuzni/cserélni.Természetesen a fényszóró izzó is ki tud égni,és volt hogy index kapcsolót is ki kellett cserélni,mert elkopott,de nagyobb hiba csak 1 szer volt!(ADAGOLÓ!!!BOSCH!!Ez viszont törvényszerű,biztos,kiszámitható!"200.000Km nél biztos hogy beadja az uncsit"Erre számitani kell!Viszont adagoló felujitás útán a szervizek együttes véleménye szerint,újra nyomhatod neki még 200.000Km-ig!((Azért az nem kevés kilométer, a költséget közben meg már megspórolta a fogyasztáson!.))
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 120000 Ft. Leírás: Adagoló!!!!(Bosch) :(
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem