MAZDA 6

Futott kilométer: 30 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.8 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

minden / kivéve fék

Használó

Születési éve: 1962

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 30ezer km-es, 11 hónapos Mazda6-osomat szinte csak az M6-oson használom, ám néhány hete egy felelőtlenül előző, elém hajtó kamion miatt 130-ról való hirtelen lefékezés után rázni kezdett a kormány, de csak fékezéskor és csak 100-130 között. A rendkívül szakszerű szervíz vizsgálat során kiderült: elgörbült(!) a féktárcsa (ezek szerint csak egy nagyobb fékezésre van hitelesítve?), mert a modell tömegéhez nem passzol a tárcsa (vélik a szerelők), sőt nem is első eset a szervízben, ámde garanciális cserét ne várjak, mert a Mazda Motor Hungary szerint nem volt még elég sok reklamáció. Ennek ellenére a szervízesek garanciális cserét javasoltak, amit a MMH kapásból elutasított: "A féktárcsa kopó alkatrész, olyan hosszú az életttartama, ahogyan használják". Amúgy mind a(gyári eredeti)fékbetétek, mind a féktárcsák rendkívül megkímélt állapotúak, berágódás mentesek. Ez a harmadik Mazdám, egyiknél sem kellett soha féktárcsát cserélnem, tizenöt éve nem volt se cascos se kötelezős balesetem. Persze tovább próbálkoztam, ismételten megkerestem a MMH-t, de arra hivatkoztak, hogy a típus "rendelkezik mind európai mind magyarországi jóváhagyással". Most már csak az a kérdés, a legközelebbi komolyabb fékezésnél ismét "csak" elgörbül a tárcsa - vagy inkább rohanjak bele az előttem fékezőbe?? 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Javítás összege: 150000 Ft. Leírás: 30ezer km-es, 11 hónapos Mazda6-osomat szinte csak az M6-oson használom, ám néhány hete egy felelőtlenül előző, elém hajtó kamion miatt 130-ról való hirtelen lefékezés után rázni kezdett a kormány, de csak fékezéskor és csak 100-130 között. A rendkívül szakszerű szervíz vizsgálat során kiderült: elgörbült(!) a féktárcsa (ezek szerint csak egy nagyobb fékezésre van hitelesítve?), mert a modell tömegéhez nem passzol a tárcsa (vélik a szerelők), sőt nem is első eset a szervízben, ámde garanciális cserét ne várjak, mert a Mazda Motor Hungary szerint nem volt még elég sok reklamáció. Ennek ellenére a szervízesek garanciális cserét javasoltak, amit a MMH kapásból elutasított: "A féktárcsa kopó alkatrész, olyan hosszú az életttartama, ahogyan használják". Amúgy mind a(gyári eredeti)fékbetétek, mind a féktárcsák rendkívül megkímélt állapotúak, berágódás mentesek. Ez a harmadik Mazdám, egyiknél sem kellett soha féktárcsát cserélnem, tizenöt éve nem volt se cascos se kötelezős balesetem. Persze tovább próbálkoztam, ismételten megkerestem a MMH-t, de arra hivatkoztak, hogy a típus "rendelkezik mind európai mind magyarországi jóváhagyással". Most már csak az a kérdés, a legközelebbi komolyabb fékezésnél ismét "csak" elgörbül a tárcsa - vagy inkább rohanjak bele az előttem fékezőbe??

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem