SEAT CORDOBA

Futott kilométer: 230 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az előző (első) tulaj nagyon vigyázott rá, rendben tartotta. Kicserélte a futóművet, ültette kb. 5-6 cm-t, szélesebb, peresebb gumikat húzott alufelnire. Így élvezet (tényleg!) vele szerpentinen autózni. A motorja habár csak 90Le-s dízel, egyszerűen tökéletes. Habár a korábbi tulaj többszöri, utólagos faggatózásomra sem árulta el, de szerintem valami kis tunning lehet rajta. Előző autóm egy '01 e46 320i 170Le volt, de valahogy ezt jobb vezetni. Kezelhetőbb a váltó, alulról jobban húz a motor, alapjáraton egy hegyet is elhúzna. Kellemesebb városi használatban. Ha cserélem is, a következő autómat csak 1.9TDi 110Le-s motorral veszem, más nem is kell.

Használó

Születési éve:

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: váltó oldali féltengely szimmering csere

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártJavítás összege: 18000 Ft. Leírás: Akkumulátor adta meg magát

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem