MITSUBISHI COLT

Futott kilométer: 21 798 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Tetszik a motorja, szereti, ha 4000 fölött tartom a fordulatot, olyankor elég nagy vehemenciával húzza a viszonylag könnyű, csak 970 kg-mos kasztnit. A futóműve alapvetően kemény, ám a gyors nyomófokozati csillapítás kevés, ráadásul a súlypont is magasan van, így billen egy nagyot, de a 205/45-ös Bridgestone-ok elég sokat megengednek. Hegyi szerpentineken gyorsan vezethető, csak félelmetes. Alapvetően alulkormányzott, eltúlzott kanyarokban tolja az elejét, de gázelvétellel elindul a sejhaja is, a még butább hátsó futómű miatt egész semlegesen viselkedik. Persze ezekkel a gumikkal sokkal jobb is lehetne. A kormányzás erős közepes, a villanyszervó jó, visszajelzés nem sok van. A váltó egy Wartburghoz képest csodás, maradjunk ennyiben, jobbat vár az ember egy Mitsubishitől, de még egy Getrag-tól is. A beltere vidám, a műanyagok nem a legolcsóbbnak, csak olcsónak hatnak, pedig nem kertiszék-műanyagból vannak, hanem lágyabb, ám karcokra érzékenyebb a kemikália. Az Insport felszereltség bőrkormányt, -váltógombot, szebb kárpitot, MP3-as fejegységet, fedélzeti komputert, esőszenzoros ablaktörlőt, automata világítást, 16 collos filigrán keréktárcsákat, kisebb optikai beavatkozásokat tartalmaz, ami szerencsére a beltér bilikék dolgait is érintette, ebben az autóban piszkolódó fekete gumi feszül pl. a váltókar körül. A gyári fejegység 6 hangszóróval, és egy belealkudott mélysugárzóval egész szépen szól, a hangkép jó, nem zajos, minden frekvencia dinamikus. A világítás 2 db 6000 ill. ~6500 K színhőmérsékletű Xenon szettel meggyőző, hatalmas a beltér, normál tempónál csendes, és nem esik kétségbe a tartós autópályázástól sem, 450 km 3 óra alatt 2 határátlépéssel, M10-el, M0-ával, 10,5 literes átlaggal, egy db 60000-es közigazgatási bírsággal... :) Szerintem jó kis autó, egyedi, jól megy, 2 személynek akárhová, kis családnak nem túl messzire tökéletes transzport, kis lábmérettel egészen takarékos, 6 liter körül el lehet vele autózni. Az árát mindenképpen megéri, akik nem akarnak a sárga Swiftek, fehér Fábiák, bugyikék Fiesták népes táborába tartozni, akik szeretik a hipermarketek parkolóiban messziről megismerni autójukat, akiknek számít a stílus, és a dinamika, jól járnak vele. Széles, magas, kisebb házi krómbeavatkozással, Xenonnal egészen agresszív, az autópályán is udvariasak vele, nem jön zavarba egy előzéstől, de még 120-ról való gyorsítás sem ejti kétségbe, legális tempón belül mindig egészen jól húz. Én szeretem.

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: Az első alkalommal a csúcsára állított háromszöget, de még a jobbkezét sem ismerő sportos Kadettes sikeresen kicseréltette az elejét, kisebb kocc volt. Nemrég pedig a pesti dugóban szépen megnyomta a hátulját egy 50-es szőke hölgyemény.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem