OPEL ASTRA G
Futott kilométer: 188 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
- nagyon jó nyomatékos és csendes a 2.0 DTH motor, és keveset fogyaszt - olajat nem eszi, szemben a benzinesekkel (egyáltalán, még most sem közel 190 ezernél, de full szintetikussal járok és kötelezően szűrőcsere - egyébként gázolaj is! - vezérműláncos, ezért nem érzékeny a cserére (szakadása), mint az 1.7-es - nagyon jó az autom klima-ja: nem párásodik le belül olyan könnyen ha rendesen cserélve van a szűrő és beállítható az pot hőmérs. szemben a manuálissal - kipörgésgátló télen jó szolgálatot tesz - külön kapcsolható ködfényszóró (opeleknél alap) - nem szeretem: plüsskárpit nagyon nehezen tisztítható (gyerekek!) - váltója akadozik (áll. astra betegség), - fék (pedig 4 tárcsa!)lehetne jobban adagolható is (szintén astra betegség -F-nél ugyanez)
Használó
Születési éve: 1973
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 1/ őzbakot ütöttem kb 70km seb-el - agancsa behorpasztotta a motorhtetőt és az első összekötőlemezt (ventilátort lefogta - nem forgott) beszakadt a műa lökhárító 2/ szembejövő autó leütötte a bal tükrömet kb. 100-nál 3/ 2008-ban: jobb alsó kitámasztó + mindkét oldalt "kutyacsont" csere (rossz utak miatt) 4/ klima utastérbe engedi a kondenzvizet (2008) 5/ izzítócsere Lerobbanás oka: karosszéria 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 1/ őzbak ütés: az összekötőlemez kihorpasztva a hűtőventillátor el tudott forogni - saját lábán hazament
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Garanciaidőben, fizetősJavítás összege: 100000 Ft. Leírás: nem márkaszervízben, mert akkor 300 ezer lett volna
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: 2008 őszén a klíma utastérbe kezdte engedni a vizet - hivatalos márkaszervízbe vittem - kesztyűtartó csavarokat kihagyták belőle - összefogdosták olajos kézzel a műszerfalat - egy hét után a hiba megint előjött - most a tél miatt nem foglalkozok vele
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem