CITROEN JUMPY

Futott kilométer: 15 000 km

Vegyes fogyasztás: 9.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

2 hónap alatt 15.000 km-t mentem vele és nem tudok rá mást mondani, minthogy egy határ sz*r. Egyszerűen nem is értem, miért engednek forgalomba hozni, egy 1,6-os motorral szerelt, 90 lóerős, 1,2 t raksúlyú teherautót. Persze, nem ha rajtam állt volna, sohasem adok érte egy fillért sem, de mindegy. Egyetlen pozitívuma a fékei. Azok tényleg jók. Az összes többi, kritikán aluli! A nyomatékot hírből sem ismeri. Kényelmetlen és nehéz pakolni. Egész pofásan néz ki, de azt hiszem, ez nem az elsődleges szempont egy kisteherautónál. Soha senkinek nem ajánlanám! Lehet, hogy a 2,0 HDI dinamikusabb, de sajnos nekem ez jutott.

Használó

Születési éve: 1982

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: szuk

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 12 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása:

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Javítás összege: 3600 Ft. Leírás: A legdrágább hiba volt, megvenni ezt a szekeret. 6000 km-nél a stabilizátorrúd elfáradt. Jeleztem a szakszerviznek, de azt mondták, vigyem vissza, amikor már "jól hallható" lesz a kopogó hangja és akkor be tudják mutatni az importőrnek, hogy garanciális hiba jelentkezett.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem