Nincs olyan módszer, amellyel veszélytelen lenne több mint 10 órát egyhuzamban levezetni, néhány alapvető praktka nélkül pedig egyenesen lehetetlen a dolog. Íme az öt legfontosabb tudnivaló, ha ilyesmire készülsz!
Hétévesen már nehéz olyannak mutatnia magát egy prémiumautónak, mint újkorában, pláne Magyarországon. Nem a korrektül megőrzött autókhoz vagyunk szokva, de itt egy ellenpélda.
1994-ben, kvázi a 100-as faceliftjével született meg az első Audi A6, ami 1997-ig, a "szappan" érkezéséig készült. Csúcsdízele 140 lóerős, 2,5 literes, öthengeres TDI volt, olvasónk az ebbe való olaj iránt érdeklődik.
Millió apró részlet teszi nagyon újjá az A6 formáját, legalább ugyanennyi precízen kivitelezett alkatrész eredményez kiváló minőségérzetet, de ezeket csak az fogja tudni, aki benne ül, mások észre sem veszik, legalábbis így.
Meglepően korrektül kommunikálja az Audi azt, amit a nyolcadik generációs A6 tud. Egy rakás vezetéstámogató rendszerrel tömték ki, amik a végletekig kiszolgálják a sofőrt és a bent ülőket.
Formájával a nagytesó A8-ast idézi, 48 V-os hibridrendszerrel is érkezik az új Audi A6, ami közönségpremierjét természetesen a Genfi Autószalonon tartja.
Az Audi nem tervez sajtótájékoztatót a Detroiti Autószalon ideje alatt, ennek ellenére úgy hírlik, hogy még ebben a hónapban lerántják a leplet az új A6-osról.