A Jeep Gladiator most egy olyan modell a piacon, amire évtizedek óta vár a műértő közönség. A Jeep hosszú ideje nem készített pickupot, az Államok népszerű tunere ki is használta a felhajtást, itt a Hennessey Maximus.
A napokban kezdték meg átadni az első Jeep Gladiator modelleket, ám most úgy tűnik, hogy rengeteg ügyfélnek mégis várnia kell, méghozzá egy vonatbaleset miatt.
Hoddzú idő után mutatkozott be először a Jeep kínálatában platós pickup. A Wranglert használva készült el a Gladiator, és most azt is elárulták, milyen motort kap.
Immár 10 éve a Fiathoz kötődik a Jeep, ez pedig autóikon is meglátszik. A Cherokee motorja például nem csak a Wranglerből, az Alfa Giuliából is ismerős lehet. Vajon milyen a csomag?
Egyszerre három sebességrekordot döntött meg a Jeep pár hete, méghozzá jégen. A legnagyobb SUV-jukat küldték Szibériába, hogy a befagyott Bajkál-tavon száguldozzon.
Kétségtelen, hogy az FCA csoport legeredetibb autója. A Wrangler egyetlen csavarjában több a fantázia, mint a legtöbb autóban, ma pedig már nem csak terepjárásra jó, de azt tudja a legjobban.
Minden évben meglepi rajongóit a Jeep saját készítésű, mondjuk azt, hogy tanulmányautóival. Ugyanis mindig olyan járművek készülnek, amik működnek, és akár sorozatgyártásba is kerülhetnének, idén is fantáziadús csokrot kaptunk.
Hosszú ideje már, hogy a Jeepnél felröppent a hír a platós terepjárójuk érkezéséről, de valahogy, mintha nem lettek volna benne biztosak. Most, hogy elkészült a Gladiator, már nem kell aggódniuk, viszik, mint a cukrot.