Elérkezett az idő, hogy a BMW sorhatos sportmotorja is új generációba lépjen, és ez az új X3/X4 párosban szerepel először. Valódi M-es modell, valódi BMW-s vezethetőséggel, valódi élménnyel, ami közel felfoghatatlan.
A BMW-nél tudják, hogyan kell élvezhető autót építeni, ez tiszta sor. A piac változása viszont alaposan feladja a leckét a bajoroknak, elsőre a legdurvább X2-ről is nehéz eldönteni, hogy jó-e.
Hivatalosan a BMW modellcsaládjának legelső elektromos modellje lesz az iX3, miután az i3 az iPerformance modellek közé tartozott. A népszerű crossover nagyon ígéretesnek tűnik.
Az a helyzet, hogy az X1-ből hamarabb lett elsőkerekes, mint a sima 1-esből, mégis most nagyobb a felháborodás. Épp ez a lényeg, vannak modellek, ahol soha senkit nem érdekelt ez a részlet, és az X1 így kiváló a hétköznapokban.
A crossoverek hajnalán a BMW saját formájára alakította a divatot és arra építkezett, amije volt, amit a vevők szerettek. Az első X3 tökéletesen hozza a 3-as sorozat élményét egy mindenre is jó karosszériában.
Temérdek új dizájnbeli és mechanikai megoldással érkezett az X2 legvadabb változata. Az M35i sportos megjelenését egy új, a BMW eddigi legerősebb négyhengeres motorja támogatja 306 lóerővel.
Hiába az elsőkerékhajtás, a BMW ebből a platformból is kihozza azt, ami a márkára vall. Az X2 stílusjegyeivel hozza azt a kívánnivaló összességet, ami miatt divatcikk lehet belőle.
Azt hittük, a kupéformáknak nevezett, valójában teljesen hagyományos, többnyire még praktikus modellek is majd bemagyarázottan túltoltak lesznek. Igazunk lett, azért ez mégiscsak vonzó.
A BMW szinte minden modelljével kategóriát teremt, a Jaguar követi a divatot, de mindent kicsit nagyobban csinál. A két új kis SUV meccse nem egyszerű, a választás izzasztó lesz.