Manapság egyre többször halljuk, hogy a kínai piac különleges igényeit is igyekeznek kielégíteni a prémiumgyártók. Jó példa erre a BMW újdonsága, ami a friss X3-ason alapul, de a hátsó ajtó környékén, mintha kissé mások lennének az arányok.
A jelenleg kapható egyik legdrágább BMW összességében nem vallott szégyent a jávorszarvasteszten, de kár lenne tagadni, hogy nehezen boldogult a bóják között a hatalmas SUV.
Az XM sokat kritizált külleme egy szolid V8-ast takar ami nem fél megmutatni magát ha kiviszik a német autópályára. Ezúttal 270 km/h-ig meg sem állt a háromtonnás autó.
Hiába kapott sok kritikát a BMW az XM bemutatása után, megérkezett a még erősebb, még extravagánsabb változat. A 738 lóerős autó után szinte biztos, hogy mindenki meg fog fordulni az utcán.
Elérkezett az idő, hogy a BMW sorhatos sportmotorja is új generációba lépjen, és ez az új X3/X4 párosban szerepel először. Valódi M-es modell, valódi BMW-s vezethetőséggel, valódi élménnyel, ami közel felfoghatatlan.
A BMW-nél tudják, hogyan kell élvezhető autót építeni, ez tiszta sor. A piac változása viszont alaposan feladja a leckét a bajoroknak, elsőre a legdurvább X2-ről is nehéz eldönteni, hogy jó-e.
Hivatalosan a BMW modellcsaládjának legelső elektromos modellje lesz az iX3, miután az i3 az iPerformance modellek közé tartozott. A népszerű crossover nagyon ígéretesnek tűnik.
Az a helyzet, hogy az X1-ből hamarabb lett elsőkerekes, mint a sima 1-esből, mégis most nagyobb a felháborodás. Épp ez a lényeg, vannak modellek, ahol soha senkit nem érdekelt ez a részlet, és az X1 így kiváló a hétköznapokban.
A crossoverek hajnalán a BMW saját formájára alakította a divatot és arra építkezett, amije volt, amit a vevők szerettek. Az első X3 tökéletesen hozza a 3-as sorozat élményét egy mindenre is jó karosszériában.