OPEL AGILA

(2000 - 2007)

Pozitív


Praktikus kialakítás, magas vezetési pozíció, jó kilátás, méretéhez képest tágas kabin. Városban ideális, könnyű vele parkolni.

Negatív


Puritán utastér, furcsa formaterv. Magas fogyasztás, gyenge motorok, érzéketlen kormányzás, rossz úttartás. Megbízhatósági problémák.

Méret, kényelem, kidolgozás

Méretéhez képest tágas – főleg elöl. Kialakításakor csak a praktikumot tartották szem előtt, a dizájnt kevésbé. Városi használatra tervezték, és arra tökéletesen meg is felel. Az apró tárgyaknak is jut hely. Bosszantó és drága, ha elromlik a központi zár.

Különleges felszereltség

Az alapfelszerelés szegényes, de a rendelhető extrákkal komfortosabb kisautó válhat az Agilából.

Ajánlott motor

Az 1.0 nagyon gyenge. Jobb választás lehet az 1,2-es. Azonban mindkét változat fogyasztása elég magas. A dízel nagyon drága.

Fenntartási költség

A relatív magas fogyasztás mellett a sokat futott modellek megnövekedett szervizigénye is (a Suzukinál nagyobb mértékben) terhelheti a pénztárcát.

Biztonság

Euro NCAP töréstesztet nem végeztek, valószínű, hogy legfeljebb városi koccanásokban állná meg a helyét.

Típustörténet

Az Agila piaci bevezetése, motorok: 1.0 (58 LE), 1.2 (75LE)

Oldallégzsákok és aktív fejtámla alapáron

Ráncfelvarrás

Modellfrissítés: átalakított orr- és far rész, széria ABS, új felszereltségi szintek, új motor: 1,3 CDTI (70 LE)

Bemutatkozik az új Agila

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre