Stephan Winkelmann, a Lamborghini elsÅ‘ embere már többször is elmondta, a márka arculatának jót tenne a korábban Estoque néven bemutatott négyajtós tanulmány szériaváltozata, hiszen olyan szegmensben kÃnálhatnának alternatÃvát, mint az Aston Martin (Rapide) és a Porsche (Panamera); ráadásul leköröznék az örök rivális Ferrarit, amelynek legnagyobb, legelegánsabb autója továbbra is a
kétajtós, 2+2 üléses 612 Scaglietti, illetve ennek Genfben várható utódja. Csakhogy a Lamborghini egyedül nem tud belevágni az Estoque végsÅ‘ fejlesztésébe, Ãgy a projekt jegelve lett, most azonban változások várhatók. A brit Autocar szellÅ‘ztette meg a hÃrt, miszerint az Audi - amely nem mellesleg a Lamborghini tulajdonosa - vadonatúj, négyajtós luxuskupé piacra dobását tervezi A9 néven, a következÅ‘ A8 limuzin műszaki bázisán. Ha ez igaz, akkor jó eséllyel az olaszok is sÃnre kerülhetnek, mert a két modell megosztozna a költségeken, és mindegyik márka hozzátehetné a saját tapasztalatát a projekthez. A Lamborghini jó eséllyel maradna a saját V10-es vagy V12-es hajtóművénél, mÃg az Audi azzal a 4.0 literes V8-assal kezdhetne valamit, ami késÅ‘bb a
Bentley Continental GT tulajdonosok számára sem lesz ismeretlen. Az Autocar grafikusai már készÃtettek egy ügyes fotómontázst az A9-rÅ‘l, persze, ez pusztán a képzelet szülötte, de fantáziálásnak abszolút megteszi. Az autó méreteivel kapcsolatban is egyelÅ‘re találgatásokról lehet beszámolni, ám valljuk be, az 5,14 méteres hosszúság, a közel kétméteres szélesség, valamint a 299 cm-es tengelytávolság nem tűnik irreálisnak.