ALFA ROMEO 156 vélemények

ALFA ROMEO 156

Általános információk
Átlagos életkor
15 év
Átlag km
158.412 km
Adatlapok száma

Osztályzat (245 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
3,3 pont

Ki mondja?

Nem
4 %
Férfi
95 %
Életkor
18-29 év
13 %
30-39 év
40,5 %
40-49 év
28 %
50-69 év
10,5 %
70 év felett
0 %
Nem adta meg
8 %
Hol vezet?
lakott terüet
16,5 %
autópálya
0,5 %
országút
0,5 %
Vezetési stílus
dinamikus
72,5 %
átlagos
21,5 %
higgadt
5,5 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Alfa 156 1.6 16V T.S.

(Évjárat: 2001, stílus: átlagos, )

Alfa 156 SW 2.4 JTD 20V Classic

(Évjárat: 2003, stílus: dinamikus, )

Alfa 156 1.9 JTD Distinctive

(Évjárat: 2002, stílus: higgadt, )

Alfa 156 SW 2.4 JTD 20V Classic

(Évjárat: 2005, stílus: dinamikus, )

Alfa 156 1.6 16V T. Spark Progression

(Évjárat: 2002, stílus: dinamikus, )

Alfa 156 SW 1.9 JTD Distinctive

(Évjárat: 2002, stílus: átlagos, )

Alfa 156 2.4 JTD

(Évjárat: 2000, stílus: dinamikus, )

lehet halladni es egybe elmeny is nyujt az auto

Alfa 156 2.4 JTD

(Évjárat: 1999, stílus: dinamikus, )

dynamika sport futomü, fogyasztás enyi pacira, cserbenhagy, leroban ,nem megbizhato

Alfa 156 SW 1.9 JTD Distinctive

(Évjárat: 2001, stílus: dinamikus, )

Évi 30-40 ezer kilométeres futás nem marad büntetlenül. Ahogy az autópályás 200 km/h-ás tempó sem. Az autó úgy ahogy van jó. Volt egy pár német autóm is de azok kb. fél év után feladták a harcot.

Alfa 156 SW 1.9 JTD Progression

(Évjárat: 2002, stílus: dinamikus, )

Az autó vezethetősége ,kanyargós hegyi utakon felülmúlhatatlan. az első futőmű kopogása

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Teszteli önvezető versenyautóját a Roborace

Biztosan erre kell tartania az autósportnak? Videó

4 órája – Sztori

Egy versenyautó pilóta nélkül? Értelmetlen! Idén mégis Formula-E betétfutam lesz a Roborace, a DevBot pedig az első önvezető versenyautók egyike.


Kétkerekűt is gyárt a Rimac, autójához hasonló stílusban

Horvát versenybicikli, más értelemben, a Rimactól Videó

7 órája – Sztori

Nem biztos, hogy jogosítvány nélkül kerekezhet vele bárki, de azért kerékpár a Rimac nem mindennapi e-bike-ja is, a Greyp.


Íme a Nissan elképzelése az elektromos élményautók jövőjéről

Elektromos méregzsák koncepció a Nissantól

10 órája – Autósvilág hírei

Elektromos hajtás, 3 kagylóülés, 770 Nm és drift mód. A Nissan nem viccel: a BladeGlider valóban vezethető koncepció, és már debütált Rióban.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbGZhX3JvbWVv

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt

Használtautó.hu

OPEL CORSA C 1.2 Cosmo

OPEL CORSA C 1.2 Cosmo

Ár: 890.000 Ft

Évjárat: 2006 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin/Gáz

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY E 270 CDI Elegance MANUÁLIS 6-SEBESSÉG!!!

MERCEDES-BENZ E-OSZTÁL...

Ár: 1.750.000 Ft

Évjárat: 2003 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

CITROEN XSARA 2.0 16V Exclusive

CITROEN XSARA 2.0 16V...

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Benzin

OPEL ZAFIRA B 1.7 CDTI Cosmo

OPEL ZAFIRA B 1.7 CDTI...

Ár: 2.150.000 Ft

Évjárat: 2008 / 6

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA AYGO 1.0

TOYOTA AYGO 1.0

Ár: 950.000 Ft

Évjárat: 2006 / 2

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó