BMW 320d 2006 - 92 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
BMW 320d
Felszereltség
Biztonsági gyermekzár a hátsó ajtóknál; Biztonsági övfeszítő rendszer; Csomagtérben rakományrögzítő pontok; Díszítő betétek a belső térben [műszerfal, ajtók]; Dohányzó csomag; Elektromos ablakemelők elöl-hátul, komfortkapcsolóval felszerelve; Fejtámlák elöl-hátul [4 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Futómű: stabilizátor az első és a hátsó tengelyen; Indításblokkolás; Járműstabilitás ellenőrzése: DSC; Kerékabroncsok: defektbiztos; Kétfokozatú féklámpák: fékerőtől függő fényerősség; Kipörgésgátló ASC+T, elektronikus; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 16'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók; Küszöb krómbetétes; Légkondícionáló berendezés [AC]; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl, függönylégzsák; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpák elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Rádió-CD: BMW Business RDS; Riasztóberendezés, belsőtérvédelem és távirányítás; Rossz minőségű út csomag: módosított lengéscsillapítók,hasmagasság 20mm-rel történő megnövelése, fokozott alvázvédelem; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szépítkezőtükör megvilágítással a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Vészhárítók a karosszéria színében; Világítás: fehér irányjelzők
Futott km most (vagy eladáskor)
92 000 km
Vezetett km
92 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, ugyanezt

Használó

Születési éve
1988
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet, autópálya, országút
Lakóhely
Város

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Vegyes fogyasztás
0 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
3 alkalom
Meghibásodás leírása
Központi zárral volt 3x is probléma. Még mindig nem tökéletes. Elég zavaró
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: elektromos rendszer
Javítás összege: 90000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Visszatérő hiba leírása
Még mindig nem tökéletes
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Év végére piacon lesz, már most látható a legújabb Renault Grand Scénic

Hibridként is jön az új Renault Grand Scénic

2 órája – Autósvilág hírei

Öt- és hétüléses kialakítással, alapáron 20 colos kerekekkel és 48 V-os hibridrendszerrel is érkezik az új Renault Grand Scénic.


Bő másfél év múlva már a taxizás feltétele lesz Londonban a villanymotor

Követi a közelgő előírást, villanymotort kap a londoni taxi

5 órája – Autósvilág hírei

Nem tisztán elektromos, csak külső forrásból is tölthető, azaz plug-in hibrid hajtásláncot kap a londoni taxi következő generációja.


Villa d’Este: debütált a BMW 2002 Hommage koncepció

BMW tanulmány a 2002 turbo emlékére Videó

20 órája – Autósvilág hírei

Különleges sportautó koncepció a BMW 2002 turbo tiszteletére - a BMW 2002 Hommage a Concorso d’Eleganza Villa d’Este egyik sztárja volt.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Porsche 718 Boxster S menetpróba

Mennyire Porsche a Boxster új négyhengerese?

A Porsche középmotoros, turbós négyhengeressel felvértezett 718-asát próbáltuk, abból is az erősebb, 350 lóerős Boxster S-t hajtottuk.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Ford Mondeo 2.0 Hybrid Titanium teszt

Sláger lesz, nálunk majd használtan! Ford Mondeo Hybrid teszt

A Mondeo Hybrid a kínálat egyetlen négyajtósa, ugyanakkor ez az egyetlen turbó nélküli, egyben a legtakarékosabb is.

Még több teszt

Használtautó.hu

BMW 320 Cd 150LE. 134.000.km. Bőrbelső

BMW 320 Cd 150LE. 134....

Ár: 1.490.000 Ft

Évjárat: 2005 / 7

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

BMW 320d

BMW 320d

Ár: 1.650.000 Ft

Évjárat: 2004 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 320d E46 320D 90kW 136Le

BMW 320d E46 320D 90kW...

Ár: 850.000 Ft

Évjárat: 1999 / 1

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 320d

BMW 320d

Ár: 2.550.000 Ft

Évjárat: 2006

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

BMW 320d (Automata) Fiatal Német Autók

BMW 320d (Automata) Fi...

Ár: 9.990.000 Ft

Évjárat: 2015 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó