A németeknek nemigen, de Kínának és Amerikának kell a BMW 5 GT
Van kereslet a BMW 5 GT-re, lesz belőle második generáció
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Európának nem kell, de világszerte fogy annyi belőle, hogy lesz második generációja a BMW 5-ös GT-nek.
Ízléstelen, szokatlan, menő, praktikus, (nem) igazi BMW. Mindent elmondtak a típusról az elmúlt hat évben, de a széria ezzel nem áll meg
Tetszik, vagy nagyon nem jön be? A BMW 5 Gran Turismo az elmúlt évek legmegosztóbb BMW-je a Bangle 7-es óta. Volt aki leszólta, más az egekig magasztalta, valaki meg csak a praktikus 7-est látta benne. Bár az 5-ös széria tagja, de a GT, azaz Gran Turismo tengelytávja az épp még kapható, kifutó 7-es (F01) rövid kivitelével egyezik, rá épül. Mi legutóbb tavaly teszteltük dízelmotorral, azóta nem volt semmi újdonság vele kapcsoltban, de most az Auto Motor und Sport írta meg, hogy hamarosan lesz utódja. [BANNER type="1"]
Az F07 sziluettjét már volt elég idő megszokni. A következő széria továbbviszi ezt a lejtős tetőívet
Az új 5 Gran Turismónak már a következő 5-öshöz kifejlesztett padlóváz adja majd az alapját. A stílus marad az eddigi, a legnagyobb újdonság az alternatív hajtások megjelenése lesz. Legfontosabb piacként, ahogy eddig is, Kína és az USA említhető. Az 5-ös GT sikere relatív, mert a BMW már rájött, hogy hiba volt a helyi piacot a rendes kombi 5-ös nélkül hagyni. Bár vették a GT-t, de sok vásárló átpártolt a konkurenciához. A jövőben a még inkább szerteágazó modellkínálatban megmaradhat a nagyobb GT, de csak mint alternatíva, nem mint a szedán melletti egyedüli változat.






















































